Beantwoord

Ben App is gestopt

• 1 januari 2018
  • 9 reacties
  • 668 keer bekeken

De Ben app is gestopt op onze telefoons. Beide samsung S5 Neo. opnieuw opstarten en installeren werkt niet. Zie hierdoor ook niet de 500 extra MB die we vandaag gekregen zouden hebben. staan niet op de Ik Ben inlogpagina op de pc.
icon

Beste antwoord door vanefferen 3 januari 2018, 13:01

Ik krijg zodra ik op mijn telefoon de Ben app open direct de melding Ben app is gestopt.

verder kom ik niet. Werkt inmiddels weer, denk dat het een storing is geweest.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi VanEfferen, o jee! Zou je iets meer informatie kunnen geven over wat je precies bedoelt met de Ben App is 'gestopt'? Krijg je een (fout) melding bij het openen van de App of dergelijke?
Ik krijg zodra ik op mijn telefoon de Ben app open direct de melding Ben app is gestopt.
verder kom ik niet. Werkt inmiddels weer, denk dat het een storing is geweest.
Reputatie 6
Badge +8
Ah, fijn dat het inmiddels weer werkt! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, laat het mij dan gerust weten. Voor nu wens ik je een hele prettige dag toe.
Bij mij hetzelfde ik kan nog niet inloggen op mijn telefoon sinds ik een abonnement heb bij ben is er iedere keer wel wat.
Reputatie 6
Badge +8
Bij mij hetzelfde ik kan nog niet inloggen op mijn telefoon sinds ik een abonnement heb bij ben is er iedere keer wel wat.

Begrijpelijk dat dit érg vervelend is! Zou je kunnen aangeven waar je precies tegenaan loopt met de app? Ervaar je dezelfde problemen met de app als op de Ik Ben webpagina?
Als ik de app wil openen dan krijg ik gelijk "ik ben is gestopt" ik heb er al alles aan gedaan maar niets helpt. Moet de app misschien geupdate worden? Duurt wel erg lang zit al ruim een week zonder app.
Reputatie 6
Badge +8
Hmm dat is vreemd.. Gister is er een nieuwe update live gegaan van de Ben app. Heb je al gekeken of de update voor jou beschikbaar is? Is er geen update beschikbaar, verwijder dan even de app en installeer de app opnieuw.
Hij doet het weer. Wat het nou was weet ik niet toch een update vd app denk ik.
Reputatie 6
Badge +8
Nou wat fijn! Als je nog ergens tegenaan loopt, geef dat dan gerust door!

Reageer