Beantwoord

Ben app niet actueel

• 28 juni 2018
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Mijn app blijft verkeerde gebeuiksgegevens weergeven. Heb nu een overschrijding beltegoed terwijl app nog 90 min tegoed aangeeft. Idem voor dataverbruik.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Jill 29 juni 2018, 11:46

Hi i.roelofsen, ik kan goed begrijpend dat je wilt weten waar de extra kosten vandaan komen als je nog minuten over hebt. Extra kosten hoeven niet altijd gemaakt te worden door het bereiken van het aantal minuten in de bundel. Extra kosten kunnen ook gemaakt worden door bijvoorbeeld bellen naar buitenlandse telefoonnummers, servicenummers of te smsen naar betaalde smsdiensten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi i.roelofsen, ik kan goed begrijpend dat je wilt weten waar de extra kosten vandaan komen als je nog minuten over hebt. Extra kosten hoeven niet altijd gemaakt te worden door het bereiken van het aantal minuten in de bundel. Extra kosten kunnen ook gemaakt worden door bijvoorbeeld bellen naar buitenlandse telefoonnummers, servicenummers of te smsen naar betaalde smsdiensten.
Dat kan qua extra kosten, maar als de app met nog 3 dagen te gaan in de maand aangeeft dat je slechts 10 minuten verbruikt hebt, dan klopt er iets niet! Inmiddels via de website gecheckt en hieruit blijkt dat de app gewoon hartstikke verkeerde data weergeeft.
Reputatie 5
Badge +7
Dan kun je het verversen door de verbruikstatus in de app naar beneden te trekken. Daarna krijg je de actuele stand te zien.

Reageer