Ben Kind

  • 7 April 2021
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Krijg het niet voor elkaar Ben Kind op mijn dochters telefoon werkend te krijgen, de app herkent de QR code niet ook niet met een andere QR- app zoals al gesuggereerd werd. Onderstaand stappenplan van de website lijkt niet te werken en/of is niet eenduidig genoeg, voor mij althans.

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @lgeurts26!

Ik help jullie graag verder met de oplossing hiervoor! Zijn jullie bij het aanmaken van Ben Kind wel allebei op de app ingelogd op het account van jouw dochter?

Ik ben ook al een paar avonden bezig geweest met het activeren van Ben Kind.
Vervolgens overdag ….. meer dan een half uur aan de chat…… nog steeds werkt het niet.
Beetje jammer……
Opmerking in de laatste mail vanuit Ben: het “kindtoestel” moet maar geupdate worden.
tja….. da's makkelijk zeg.
Hoe nu verder?
Heb namelijk onlangs alle updates al doorgelopen.
 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @marienvisser!

Toevallig ben ik degene die je eerder hebt gesproken hierover via de chat en die je daarna nog heeft gemaild. Ik kan me voorstellen dat je mijn oplossing makkelijk vond, maar wij moeten echt zoveel mogelijk kunnen testen om dit te kunnen oplossen, omdat ik in jouw account verder geen problemen kon vinden.

Goed dat je inmiddels de updates van de telefoon van jouw zoon hebt doorlopen, maar jammer dat het nog niet werkt! Is het toevallig mogelijk om te proberen om Ben Kind op de app in te stellen via een andere telefoon, als test? Ik hoor het graag als je dit hebt kunnen testen, want dan kan ik dit ook verder onderzoeken.

Reageer