Ben.nl paginas onbereikbaar

• 19 september 2017
  • 16 reacties
  • 206 keer bekeken

Op het moment geven alle ben.nl pagina's de melding 'helaas is deze functie niet beschikbaar'danwel 'pagina niet gevonden'.
Zodoende kan niks bereikt , bekeken , aangevraagd of verandert worden.

Enig idee wanneer de site weer toegankelijk is?

16 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oei, dat is onhandig Chris! Zie je dit op de Ben website zelf of als je bent ingelogd op de IkBen pagina?
Het is alweer/nog steeds aan de gang. Alle pagina's onder de 'ikben'na het inloggen (belstatus, facturen, abbonnement - zowel de hoofdkoppen als alle subgroepen).

Af en toe lijkt het heel even te werken, maar merendeel van de tijd werkt niks.

Wat tot nu toe werkt is posten op het forum, daarna lijkt het spontaan een dag te werken waarna alles er weer mee op houdt. Dus post maar nog een keertje, kan ik er weer een dagje in 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Balen dat de problemen aanhouden Chris! Vreemd dat hij na het posten op het forum weer kort lijkt te werken. Ik ben goed in mijn werk maar dat is toch bijna magie 😉 Zou je mij een screenshot kunnen sturen van het scherm dat jij te zien krijgt? Dan ga ik hiermee aan de slag met de IkBen mensen om dit voor je op te lossen!
Had gister gepost dus alles deed het weer. Vandaag dus weer de foutmelding terug.
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel Chris! Je bent een topper! Ik heb het hele verhaal inclusief de screenshot doorgezet naar mijn collega. Hij gaat achter de schermen op zoek naar de oorzaak van het probleem zodat dit voor eens en altijd opgelost kan worden! Zodra dit is gelukt zal hij je hier via de email over informeren.
Heb ook zo iets,zie screenshot.

Reputatie 7
Badge +7
Ai, dat schiet natuurlijk niet op hansje55! Gebruik jij wel hansje550 als inlognaam voor IkBen?
Reputatie 7
Badge +7
Op het moment geven alle ben.nl pagina's de melding 'helaas is deze functie niet beschikbaar'danwel 'pagina niet gevonden'.
Zodoende kan niks bereikt , bekeken , aangevraagd of verandert worden.

Enig idee wanneer de site weer toegankelijk is?

Hoi Chris, jouw IkBen pagina zou inmiddels weer helemaal soepel moeten werken! Ervaar jij op dit moment nog problemen?
Heb 2 tel nummers inlog 1 tel nummer is hansje55 , 2 tel nummer is hansje550 die werkt wel goed .
Reputatie 7
Badge +7
Heb 2 tel nummers inlog 1 tel nummer is hansje55 , 2 tel nummer is hansje550 die werkt wel goed .

Aaaah dat verkaard het Hans! De inlognaam hansje55 werkt niet omdat het abonnement wat aan deze inlognaam is gekoppeld, geannuleerd is.Omdat er geen actief telefoonnummer is gekoppeld aan die klantkaart en IkBen pagina valt er ook niks in te zien 😉
Moet ik dan een nieuw account aan maken voor mijn telnummer 1 ? moet toch mijn gegevens kunnen inzien.
Reputatie 7
Badge +7
Ik zie 2 actieve telefoonnummers bij ons in het systeem op jouw naam, het telefoonnummer dat eindigt op 957 heeft als IkBen gebruikersnaam hansje22 en het telefoonnummer dat eindigt op 267 heeft al gebruikernaam hansje550.
Oke bedankt inloggen met gebruikersnaam hansje22 lukt niet wachtwoord niet goed,heb een nieuw wachtwoord aangevraagd ben alleen bang die naar mijn oud email adres is gestuurd die ik niet meer heb.
Reputatie 7
Badge +7
Oke bedankt inloggen met gebruikersnaam hansje22 lukt niet wachtwoord niet goed,heb een nieuw wachtwoord aangevraagd ben alleen bang die naar mijn oud email adres is gestuurd die ik niet meer heb.

Ik heb het email adres voor je aangepast Hans, als je opnieuw wachtwoord vergeten aan klikt zal de email naar het juiste email adres worden verstuurd.
Goed gewerkt Rox,prima opgelost :S
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Hans 😃 #Benervoorjou

Reageer