Beantwoord

Ben wachtwoord en gebruikersnaam kwijt

• 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 260 keer bekeken

Hoi ben weet me. Wachtwoord en gebruikersnaam niet meer en als. Ik daar op druk. Moet ik me mobiele nummer invullen en me geboortedayum maar krijg het niet naar. Me email gestuurd dus kunnen jullie me helpen of jullie wel goede email adres hebben ben alles.kwijt
icon

Beste antwoord door Wietske 28 januari 2019, 14:36

Hoi Prullenbakje30, de Ik Ben pagina is o, zo handig! Je geeft aan dat je geen e-mail ontvang met jouw inlognaam. Heb je de spamfolder(s) al gecontroleerd? Mogelijk is de e-mail hierin beland. Anders dan kan ik je ook helpen aan jouw inlognaam. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Prullenbakje30, de Ik Ben pagina is o, zo handig! Je geeft aan dat je geen e-mail ontvang met jouw inlognaam. Heb je de spamfolder(s) al gecontroleerd? Mogelijk is de e-mail hierin beland. Anders dan kan ik je ook helpen aan jouw inlognaam. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?

Reageer