Bij inloggen op IkBen bericht 'pagina niet gevonden'

• 13 maart 2017
  • 21 reacties
  • 666 keer bekeken

Als ik ben ingelogd en ik ga naar de ikben pagina dan komt er een foutmelding over dat de pagina niet gevonden is.

Dit topic is gesloten

21 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Jelle,

Vreemd dat jij een 'pagina niet gevonden' melding krijgt bij het inloggen. Is dit op je telefoon of op een computer? En zou je kunnen zeggen welke browser(s) je gebruikt?
Hallo Jeroen,

Het is zowel op de mobiele applicatie als op de computer. De browsers waarop ik het gecontroleerd heb zijn google chrome en internet explorer.
Ik heb hetzelfde probleem, na inloggen komt de melding "Pagina niet gevonden".
Erg vervelend ik kan niet bij mijn gegevens!
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Jeroen,

Het is zowel op de mobiele applicatie als op de computer. De browsers waarop ik het gecontroleerd heb zijn google chrome en internet explorer.

Ik zie dat je inmiddels via Twitter geholpen wordt. Omdat het overzichtelijker is om het op 1 kanaal te houden zullen we je daar verder helpen.

Ik heb hetzelfde probleem, na inloggen komt de melding "Pagina niet gevonden".
Erg vervelend ik kan niet bij mijn gegevens!

Het gaat om het telefoonnummer dat eindigt op 335?
Ik krijg ook dezelfde melding via de BEN app (iOS) en via safari (mobiel) inloggen op mijn ben.
Reputatie 6
Badge +8
Ik krijg ook dezelfde melding via de BEN app (iOS) en via safari (mobiel) inloggen op mijn ben.

Hoi Rene, onhandig dat je deze melding krijgt! Heb je al geprobeerd om de cookies en webgeschiedenis te verwijderen?

Hoi Rene, onhandig dat je deze melding krijgt! Heb je al geprobeerd om de cookies en webgeschiedenis te verwijderen?

Ja dit heb ik al geprobeerd.
Ook al via andere apparaten en andere browsers geprobeerd.

Geprobeerd met een ander apparaat. Zelfde melding.
Reputatie 3
Badge +1
Dank je voor je meldingen zover, Rene. Ik heb dit voor je doorgezet. Zodra ik een terugkoppeling / oplossing voor je heb laat ik je dat weten.
Ik heb sinds deze maand een abonnement bij Ben en krijg ook deze melding. Ook het inloggen op de Ben app lukt niet.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Mike, het lijkt erop dat je probeert in te loggen met een account dat niet meer actief is. Zou je eens bij inloggen de mogelijkheid 'Ik Ben pagina aanmaken' willen kiezen en de stappen willen volgen? Ik hoor graag of het hiermee wel werkt.

Groetjes, Jolijn
Precies hetzelfde probleem.. is altijd goed gegaan, geprobeerd op iedere browser en device. Ligt ook niet aan het netwerk, ouders kunnen gewoon inloggen met hun eigen account. Fout lijkt in het account te zitten
Goedemorgen,
Gisteren via de app mijn bundel aangepast. Een uur later kon ik niet meer op mijn Ik Ben account. Bij de app laad deze gewoon niet en op de computer krijg ik dat de pagina niet gevonden kan worden. Ik heb het op 3 verschillende pc's geprobeerd en 3 verschillende internet browsers. Erg vervelend is dit mede omdat ik ook al geen mobiel internet meer heb na mijn bundelwissel terwijl ik deze omhoog gedaan heb.
Groetjes Vivianne
Reputatie 6
Badge +8
Precies hetzelfde probleem.. is altijd goed gegaan, geprobeerd op iedere browser en device. Ligt ook niet aan het netwerk, ouders kunnen gewoon inloggen met hun eigen account. Fout lijkt in het account te zitten

Hoi Frans, dat is gek! Ik heb het een en ander voor je nagekeken en jouw account op het forum staat gekoppeld aan een Ik Ben account die niet meer actief is, waarschijnlijk lukt het om deze reden niet om verder te komen op de Ik Ben pagina. Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin de gegevens voor de Ik Ben pagina. Lees je 'm even door? 🙂

Goedemorgen,
Gisteren via de app mijn bundel aangepast. Een uur later kon ik niet meer op mijn Ik Ben account. Bij de app laad deze gewoon niet en op de computer krijg ik dat de pagina niet gevonden kan worden. Ik heb het op 3 verschillende pc's geprobeerd en 3 verschillende internet browsers. Erg vervelend is dit mede omdat ik ook al geen mobiel internet meer heb na mijn bundelwissel terwijl ik deze omhoog gedaan heb.
Groetjes Vivianne

Hoi Vivianne, gek dat dit probleem is ontstaan na het wijzigen van je bundel! Is het inmiddels alweer gelukt om in te loggen? Zo niet, dan help ik je graag verder!
Hoi,
Nee helaas ik kan nog steeds helemaal niet inloggen.
Groetjes Vivianne.
Reputatie 6
Badge +8
Goed dat je dit aangeeft. Zou je de cookies en webgeschiedenis willen verwijderen van de browser waarvan je gebruik maakt om te zien of effect heeft?
Als ik ben ingelogd en ik ga naar de ikben pagina dan komt er een foutmelding over dat de pagina niet gevonden is.

Ik heb precies het zelfde probleem.

Hoi Frans, dat is gek! Ik heb het een en ander voor je nagekeken en jouw account op het forum staat gekoppeld aan een Ik Ben account die niet meer actief is, waarschijnlijk lukt het om deze reden niet om verder te komen op de Ik Ben pagina. Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin de gegevens voor de Ik Ben pagina. Lees je 'm even door? 🙂

Dag Angelique,
Bedankt voor je reactie. Ik heb echter geen email ontvangen van BEN op 8 mei. Zou u nog maals kunnen controleren de email succesvol is verzonden?

Alvast bedankt.
Hallo. Ik heb al eerder gereageerd en hier geen antwoord op gekregen.

Als ik inlog op de app dan blijft hij ladrn en komt er niks voor. Als ik inlog op internet op ikben dan komt er voor dat de pagina niet is gevonden. Maakt niet uit op welke browser of ik inlog. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Mvg
Reputatie 4
Badge +6

Dag Angelique,
Bedankt voor je reactie. Ik heb echter geen email ontvangen van BEN op 8 mei. Zou u nog maals kunnen controleren de email succesvol is verzonden?

Alvast bedankt.

Hoi Frans, het lijkt erop dat deze e-mails niet bij jou aankomen! Ik heb een verzoek uitgezet om dit voor je op te lossen. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over. Sorry voor het ongemak.

Hallo. Ik heb al eerder gereageerd en hier geen antwoord op gekregen.

Als ik inlog op de app dan blijft hij ladrn en komt er niks voor. Als ik inlog op internet op ikben dan komt er voor dat de pagina niet is gevonden. Maakt niet uit op welke browser of ik inlog. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Mvg

Hoi Jessica, sorry voor de late reactie. Natuurlijk help ik je hier graag verder mee. Zou je mij hiervoor via een PB in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn