Beantwoord

Blokkering door €200 buiten de bundel

• 5 december 2017
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Hallo,verleden week een week vast gezeten op Bali met oog op de vulkaan,
Dus was mijn telefoon veel nodig,maar werd zonder pardon geblokkeerd ,ook geen mail ontvangen hoe ik het weer kon activeren
zondag town we eindelijk in Nederland terug waren direct contact gezocht,maar pas op maandag antwoord,dat ik eerst 200 euro moet overmaken,terwijl ze ook een automatische incasso hebben,heb ook aan gegeven dat ze het mochten incasseren ,
Toen toch maar zelf overgemaakt ,betalingsbevestiging direct gestuurd,nu weer een dag later kan hem nog steeds niet gebruiken,
Ongelofelijk ,en er word vandaag ook niet op mijn berichten gereageerd,
Heeft iemand ervaring om hier wat aan te doen,omdat ik verleden week niet in Nederland was heb ik veel te regelen via de telefoon
Heb hem direct nodig
Hoor het graag
Mvg nantko onrust
icon

Beste antwoord door Rox 6 december 2017, 12:59

Hoi Nantko.o! Jeetje wat spannend dat jij vast hebt gezet op Bali! Ik hoop dat je enkel met de schrik bent vrijgekomen?

Het klopt dat Ben je uitgaande diensten blokkeert als je voor €200 buiten de bundel verbruikt. Dit is het gebruikslimiet, en is er om jou te beschermen. Al kan ik me heel erg goed voorstellen dat het in deze situatie juist onwijs onhandig is! Normaal gesproken hoor je na het ontvangen van de 2 smsjes direct emails te ontvangen met de instructies voor het betalen van het voorschot, door deze storing is dit niet gebeurd. Sorry!

Fijn dat het inmiddels is gelukt om het voorschot over te maken en het betaalbewijs te versturen. Het verwerken hiervan kan tot 3 werkdagen duren, zodra de betaling en het betaalbewijs beide zijn ontvangen zal de blokkade worden opgeheven en zul je hier via de email over worden geïnformeerd. Sorry voor het onwijze ongemak, Nantko!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nantko.o! Jeetje wat spannend dat jij vast hebt gezet op Bali! Ik hoop dat je enkel met de schrik bent vrijgekomen?

Het klopt dat Ben je uitgaande diensten blokkeert als je voor €200 buiten de bundel verbruikt. Dit is het gebruikslimiet, en is er om jou te beschermen. Al kan ik me heel erg goed voorstellen dat het in deze situatie juist onwijs onhandig is! Normaal gesproken hoor je na het ontvangen van de 2 smsjes direct emails te ontvangen met de instructies voor het betalen van het voorschot, door deze storing is dit niet gebeurd. Sorry!

Fijn dat het inmiddels is gelukt om het voorschot over te maken en het betaalbewijs te versturen. Het verwerken hiervan kan tot 3 werkdagen duren, zodra de betaling en het betaalbewijs beide zijn ontvangen zal de blokkade worden opgeheven en zul je hier via de email over worden geïnformeerd. Sorry voor het onwijze ongemak, Nantko!

Reageer