Sticky

“De eenmalige inloglink waarop je hebt geklikt is niet meer geldig” Wat nu?

  • 18 januari 2021
  • 0 reacties
  • 379 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Het komt steeds vaker voor dat je melding krijgt dat de eenmalige inloglink waarop je hebt geklikt niet meer geldig is, als je jouw gebruikersnaam / wachtwoord opsite opvraagt op de site.

Na onderzoek is ontdekt dat deze meldingen vooral naar voren komen als je een Outlook, Live of Hotmail e-mailadres gebruikt, door een update in de beveiliging. De link die wij jou aanbieden, wordt dus door je e-mail server niet herkend als een veilige link. Dit wordt geregeld door Safelinks.

Om gebruik te maken van de link, raden we je dus aan om de automatisch ingeschakelde Safelinks uit te schakelen. Je kunt ze uitschakelen door je aan te melden bij https://Outlook.live.com. Selecteer vervolgens instellingen > Premium > beveiliging. Er is een schakeloptie onder geavanceerde beveiliging die je kunt gebruiken om Safelinks uit te schakelen.

Houd er wel rekening mee dat je na het uitschakelen van de Safelinks, opnieuw via onze site je gebruikersnaam / wachtwoord moet opvragen. De link die je dan krijgt, kun je dan wel openen!

Ervaar je problemen met deze oplossing? Laat het weten in dit topic zodat wij je verder kunnen helpen!


0 reacties

Geen reactie

Reageer