De nieuwe Ben App

• 6 november 2017
  • 9 reacties
  • 594 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4432 reacties
Op 8 november 2017 heeft er mede dankzij jullie een grote update plaatsgevonden binnen de Ben App voor de Android toestellen. De App is helemaal op de schop gegaan om deze mooier, overzichtelijker maar vooral gebruiksvriendelijker te maken. Zo kun jij nóg meer uit je Ben abonnement halen. Hieronder leg ik uit wat er precies is veranderd.

Het Design
Om te beginnen is er een heel nieuw design gemaakt. We hebben hierbij gekozen voor veel wit en strakke lijnen, maar het typische Ben blauw ontbreekt natuurlijk niet.

Je kunt vanaf het begin scherm zoals je bent gewend je belstatus meteen inzien, ook kun je nog steeds met 1 druk op de knop je MB pauze uit of aan zetten. Wat er is toegevoegd is de knop bundelwijzigen. Niet meer navigeren door de verschillende menu's, je bent met 1 klik waar je moet zijn!

Facturen

Ook hebben wij jullie feedback verwerkt over de factuurpagina, zodat het voor jou gemakkelijker is om inzicht te krijgen in je verbruik. Door het strakkere design zie je in een oog opslag al jouw facturen terug, of ze zijn betaald en kun jij ze makkelijker downloaden om in te zien.

Het menu

Ook het menu is helemaal verbouwd! Zo navigeer je nog makkelijker door de app heen! In plaats van links boven in vind je deze nu onderaan terug. Je hebt vanuit het menu nu direct toegang tot de belangrijkste pagina's. Je herkent het menu aan de 2 streepjes rechts onderin. Ook zul je zien dat er 3 snelkoppeling zijn gemaakt, namelijk naar de belstatus, de facturen en naar jouw persoonlijke gegevens.

In de nieuwe App wordt mijn belstatus niet automatisch bijgewerkt, wat kan ik doen?

Blijft jouw verbruik binnen de Ben App gelijk, zeker na het bellen, sms'en of internetten? Dan zou je de Ben App kunnen verversen door de instructies te volgen die je kunt vinden door hier te klikken.

Uiteraard blijven we achter de schermen keihard werken om de app zo optimaal mogelijk te maken en te houden, daarbij is alle input en feedback vanuit de klanten heel erg welkom. Laat je ideeën gerust hieronder achter, dan kunnen wij er mee aan de slag gaan!

De update voor iOS toestellen zal later deze week volgen zodra Apple de update heeft goedgekeurd.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Nu nog een linkje naar het forum, en hij is helemaal af!

Reputatie 6
Badge +8
Super goede aanvulling, Richard! Bedankt 😃 Wij zullen jouw feedback doorgeven!
Reputatie 5
Badge +2
Hoi, zoals in mijn vorige post crasht de app bij het oproepen van bepaalde functies.
Dit via de twee menustreepjes rechtsonder, bijvoorbeeld abonnement wijzigen (ook al weet ik dat op de homepagina er een knop voor is). Zo zijn er meer in dat rijtje die de app laten crashen.

Verder, petje af voor het nieuwe en strakke design!
Reputatie 6
Badge +3
Bij mij werkt de app prima, komt denk ik omdat ik een Huawei heb!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi, zoals in mijn vorige post crasht de app bij het oproepen van bepaalde functies.
Dit via de twee menustreepjes rechtsonder, bijvoorbeeld abonnement wijzigen (ook al weet ik dat op de homepagina er een knop voor is). Zo zijn er meer in dat rijtje die de app laten crashen.

Ik ga dit gelijk doorzetten Bram! Gebruik jij nog steeds de iPhone 6?
Reputatie 7
Badge +7
Bij mij werkt de app prima, komt denk ik omdat ik een Huawei heb!

Hahah wie weet, wie weet Richard 😉 Fijn dat de app bij jou zonder problemen werkt, mocht je toch ergens tegen aan lopen (behalve de forum link haha) laat het ons dan weten!
Reputatie 5
Badge +2

yes
Reputatie 6
Badge +8

yes

Hoi Bram, de problemen zijn inmiddels verholpen! Als je nog problemen tegen komt, trek dan gerust aan de bel 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Ik merk het! Toppers

Reageer