De nieuwe Ben app update van 6 februari 2018

• 6 februari 2018
  • 11 reacties
  • 730 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4424 reacties
We zijn bij Ben constant bezig om onze service nóg beter en klantvriendelijker te maken. Een onderdeel daar van is de Ben app, we hebben een tijd terug een grote update gehad die de Ben app in een compleet nieuw jasje heeft gestoken. Nu is het tijd voor wat kleinere aanpassingen.

Wat gaan we verbeteren?
Om te beginnen zal na de nieuwe update de belstatus in de app weer automatisch jouw verbruik bijwerken. Het is dus niet meer nodig om deze handmatig te verversen. Als jij na het installeren van de nieuwe update tóch nog problemen ondervindt met het verversen van de verbruik cirkels laat dan aan ons weten in de reacties. We zijn dan benieuwd wanneer je de update hebt geïnstalleerd en welke versie van Android of iOS jij op je telefoon hebt staan, met deze informatie kunnen we dit dan gaan onderzoeken voor je.

Wat is er nieuw?

Naast het oplossen van problemen voegen we met deze update ook wat nieuws toe! Als jij in het buitenland bent zul jij in plaats van 'verbruik status' de naam van het land zien staan waar jij je bevindt.

Voor de klanten met de oude 'Internet altijd' en klanten met de 10 GB bundel hebben we nog iets extra handigs achter de hand. Omdat bij jullie een aangepaste hoeveelheid data beschikbaar hebben buiten Nederland in de EU krijgen jullie voortaan een extra verbruik cirkel te zien zodra jullie de grens over gaan. Zo kun je makkelijker inzien en bijhouden hoeveel data je hebt verbruikt tijdens je verblijf in het buitenland.

We zijn constant bezig met het verbeteren en het vergroten van het gebruiksgemak van jouw Ben abonnement, jouw feedback is voor ons dan ook heel waardevol. Heb jij ideeën om de app nóg beter te maken? Laat het ons dan weten 😃

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goed bezig BEN?
Daar worden mensen blij van! #update
Reputatie 5
Badge +2
‘Vind ik leuk’🆒
Reputatie 5
Badge +2
Vind ik leuk🆒
Kijk dan even naar de persoonlijke instellingen want als ik daar probeer mijn bankrekeningnummer te veranderen dan schrijf de pagina continu naar boven waardoor het dus niet mogelijk is om iets te passen.
Reputatie 6
Badge +3
Kijk dan even naar de persoonlijke instellingen want als ik daar probeer mijn bankrekeningnummer te veranderen dan schrijf de pagina continu naar boven waardoor het dus niet mogelijk is om iets te passen.

Even op een pc het aanpassen op je ik ben pagina ipv via mobiel misschien dat het daar beter werkt.

Groet Richard.
Reputatie 5
Badge +2
Nou nou... Nieuwe update geïnstalleerd en nu ververst de app zichzelf nog steeds niet... :(
App maar even verwijderen en opnieuw installeren?
Reputatie 7
Badge +7
Nou nou... Nieuwe update geïnstalleerd en nu ververst de app zichzelf nog steeds niet... :(
App maar even verwijderen en opnieuw installeren?

Ai dat is niet zo best natuurlijk Bram! Als het verwijderen en opnieuw installeren ook niet heeft mogen helpen wil ik graag weten welke versie van het besturing systeem jij op je toestel hebt staan, dan ga ik hier intern een melding van doorzetten.
Reputatie 5
Badge +2
Het verwijderen en opnieuw installeren van de app gaf in dit geval de oplossing.
Dank voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +3
Het verwijderen en opnieuw installeren van de app gaf in dit geval de oplossing.
Dank voor je reactie.

Super fijn dat het weer werkt nu!

Groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Súperfijn om te lezen Bram 😃
Reputatie 5
Badge +2
Yeah🆒

Reageer