Beantwoord

Een IkBen pagina aanmaken voor mijn 2e abonnement

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Hoi, ik heb een 2e abonnement sim only bij jullie genomen. En ik heb al een IkBen pagina op mijn eerste nummer. Ik probeer nu een tweede ikben pagina aan te maken maar dat lukt niet. Of kan ik 2 nummers gebruiken op mijn ikben pagina?
Groetjes Richard.
icon

Beste antwoord door Rox 14 september 2017, 10:17

Dankjewel voor het sturen van je gegevens Sylvia60! Ik heb ze in goede orde ontvangen. Het telefoonnummer dat je mij hebt gestuurd in het privébericht heeft een eigen IkBen pagina met als inlognaam stikmat via www.ben.nl/wachtwoord kun je hier een wachtwoord voor instellen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Sylvia60! Wat leuk dat je gezellig lid bent geworden van ons forum en een tweede Ben abonnement hebt genomen! 😃 #Benblijmetjou

Ik kan me goed voorstellen dat je voor beide telefoonnummers een IkBen pagina wil hebben om zo het tegoed en verbruik in te kunnen zien. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik kijk graag met je mee in het systeem of beide telefoonnummers op 1 IkBen pagina staan of dat ze beide een eigen IkBen omgeving hebben. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van je gegevens Sylvia60! Ik heb ze in goede orde ontvangen. Het telefoonnummer dat je mij hebt gestuurd in het privébericht heeft een eigen IkBen pagina met als inlognaam stikmat via www.ben.nl/wachtwoord kun je hier een wachtwoord voor instellen!

Reageer