Beantwoord

Factuur

  • 8 december 2018
  • 1 reactie
  • 173 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant.
Als ik inlog op mijn app kan ik de facturen niet inzien.
De site geeft aan wegens onderhoud kunt u niets inzien.
Maar is nu al 3 weken zo.
icon

Beste antwoord door Shanna 10 december 2018, 10:30

Goedemorgen Jenny,

Als je een nieuwe zul je hoogstwaarschijnlijk nog geen facturen hebben. Je zou alleen de onderhoudsmelding niet mogen ontvangen! Zou je de app eens kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden en het zo opnieuw proberen? Laat mij weten of dat heeft geholpen 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Jenny,

Als je een nieuwe zul je hoogstwaarschijnlijk nog geen facturen hebben. Je zou alleen de onderhoudsmelding niet mogen ontvangen! Zou je de app eens kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden en het zo opnieuw proberen? Laat mij weten of dat heeft geholpen 🙂

Reageer