Beantwoord

Geen account kunnen aanmaken

  • 19 juli 2018
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hoi,
ik kan geen account aanmaken. Ik krijg geen mail binnen, ook niet tussen de spam. Dus ik kan niks van mijn abonnement etc zien.
icon

Beste antwoord door Wietske 20 juli 2018, 09:41

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb de e-mail voor het instellen van een wachtwoord voor Ik Ben zojuist handmatig naar je gestuurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat onhandig dat je de e-mails om Ik Ben aan te maken niet ontvangt van ons Ilse. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Stuur je mij hiervoor via het Moderate account jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres?
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb de e-mail voor het instellen van een wachtwoord voor Ik Ben zojuist handmatig naar je gestuurd.

Reageer