Geen mail gekregen bij Ik Ben account aanmaken

• 29 december 2017
  • 26 reacties
  • 467 keer bekeken

Hoi,

Ik heb al twee keer geprobeerd een Ik Ben account aan te maken, maar ik krijg geen e-mail met een gebruikersnaam toegestuurd.

26 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Lisaebben, dat is vreemd! Ik ga je helpen bij met aanmaken van een account voor jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Om dit te kunnen doen heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en geboortedatum willen sturen naar het moderator account in een privébericht?
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al een paar keer mijn telefoonnummer en geboortedatum opgegeven, maar ik krijg geen mail om een account aan te kunnen maken. Kan ik ook gewoon mijn gegevens in een privébericht sturen?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al een paar keer mijn telefoonnummer en geboortedatum opgegeven, maar ik krijg geen mail om een account aan te kunnen maken. Kan ik ook gewoon mijn gegevens in een privébericht sturen?

Hoi Nienke, heel graag zelfs! Wil je via een privébericht je mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en mailadres sturen naar het genoemde account hierboven?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi,

Hoi Nienke, heel graag zelfs! Wil je via een privébericht je mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en mailadres sturen naar het genoemde account hierboven?

Bedankt voor het versturen van de gevraagde gegevens, Nienke. Gelukkig klopt het mailadres wat ik zie staan bij ons. Ik heb zojuist een mail gestuurd met daarin de gegevens van jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Wil je nakijken of je de e-mail hebt ontvangen?
Het is gelukt! Dank u wel!
Reputatie 6
Badge +8
Helemaal super! Heel erg graag gedaan, Nienke. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Een hele prettige dag verder.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi,

Ik heb al twee keer geprobeerd een Ik Ben account aan te maken, maar ik krijg geen e-mail met een gebruikersnaam toegestuurd.

Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens, Lisa. Via een privébericht heb ik je zojuist verder kunnen informeren. Laat je mij weten of het is gelukt?
Goedendag,

Ook ik heb geen mail gekregen bij Ik Ben account aanmaken.
Kunt u mij helpen aub?

Met vriendelijke groet,
Monique Vrolijk
Reputatie 6
Badge +8
Goedendag,

Kunt u mij helpen aub?

Met vriendelijke groet,
Monique Vrolijk

Hoi Monique, natuurlijk! Heb je zelf al gekeken in de SPAM box van de mail? Het komt nog wel eens voor dat de mail met de login gegevens daar terecht komt. Heb je de mail daar niet ontvangen, dan ga ik je verder helpen om te zorgen dat inloggen gaat lukken. Zou je mij via een privébericht willen voorzien van jouw huidige nummer, postscode + huisnummer en geboortedatum? Deze informatie kun je sturen naar het moderator account.
Reputatie 6
Badge +8
Goedendag,

Kunt u mij helpen aub?

Met vriendelijke groet,
Monique Vrolijk

Hoi Monique, natuurlijk! Heb je zelf al gekeken in de SPAM box van de mail? Het komt nog wel eens voor dat de mail met de login gegevens daar terecht komt. Heb je de mail daar niet ontvangen, dan ga ik je verder helpen om te zorgen dat inloggen gaat lukken. Zou je mij via een privébericht willen voorzien van jouw huidige nummer, postscode + huisnummer en geboortedatum? Deze informatie kun je sturen naar het moderator account.

Bedankt voor je gegevens, Monique. Gelukkig klopt jouw mailadres bij ons in het systeem! De mail met jouw inloggegevens heb ik opnieuw naar je verzonden. Wil jij je mailbox over een paar minuten nakijken? Heb je de mail niet ontvangen, controleer dan even je SPAM box, het kan zijn dat de mail daar terecht komt. Laat je het mij weten?
Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?
En is dit geen standaard probleem van jullie? Ik heb het namelijk al een paar keer geprobeerd het afgelopen jaar, maar heb het nu wel echt nodig.

Groeten Naomi
Reputatie 6
Badge +8
Goedemiddag,

En is dit geen standaard probleem van jullie? Ik heb het namelijk al een paar keer geprobeerd het afgelopen jaar, maar heb het nu wel echt nodig.

Groeten Naomi

Hoi Naomi, dit is zeker geen standaard probleem en hoort niet de bedoeling te zijn. Ik help je natuurlijk graag verder om ervoor te zorgen dat je weer kunt inloggen op Ik Ben. Zou jij net als de andere leden in dit artikel jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en mailadres willen sturen in een privébericht naar dit account?
Reputatie 6
Badge +8
Goedemiddag,

Groeten Naomi

Hoi Naomi, dit is zeker geen standaard probleem en hoort niet de bedoeling te zijn. Ik help je natuurlijk graag verder om ervoor te zorgen dat je weer kunt inloggen op Ik Ben. Zou jij net als de andere leden in dit artikel jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en mailadres willen sturen in een privébericht naar dit account?

Bedankt voor je gegevens! Ik kon al snel vinden hoe het komt dat jij geen mailtjes binnen kreeg. In jouw mailadres stond namelijk een dubbele i. De dubbele i heb ik zojuist verwijderd en de mail met de login gegevens opnieuw verzonden. Laat je mij weten of je de mail hebt ontvangen? Controleer je spam folder, als je de e-mail niet binnen 15 minuten hebt ontvangen.

Graag wil ik je er op wijzen om het e-mailadres no-reply@ben.nl toe te voegen aan je adressenboek, dit om te voorkomen dat een e-mail van Ben in je spam folder komt.
Goedendag Angelique

Ik heb de mail gekregen met gebruikersnaam en een link die 24 uur geldig was. Aangezien ik pas na 24 uur de reactie zag, zou het ook moeten lukken via "wachtwoord" vergeten. Maar dan krijg ik opnieuw geen mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Monique Vrolijk
Reputatie 6
Badge +8
Goedendag Angelique

Ik heb de mail gekregen met gebruikersnaam en een link die 24 uur geldig was. Aangezien ik pas na 24 uur de reactie zag, zou het ook moeten lukken via "wachtwoord" vergeten. Maar dan krijg ik opnieuw geen mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Monique Vrolijk

Geen probleem, Monique! Heb je de mail met de mogelijkheid om een wachtwoord aan te maken niet ontvangen in je SPAM box? Zojuist heb ik opnieuw een mail naar je verzonden met de mogelijkheid een nieuw wachtwoord aan te maken.
Goedendag Angelique,

Er zit niets in mijn SPAM box, helaas.

Groet,
Monique Vrolijk
Reputatie 6
Badge +8
Goedendag Angelique,

Er zit niets in mijn SPAM box, helaas.

Groet,
Monique Vrolijk

Vreemd, Monique. Ik zie namelijk wel dat de mails zijn verzonden. Via een privébericht heb ik je een directe link gestuurd waar jij de mogelijkheid hebt je wachtwoord aan te passen. Wil je kijken of het op die manier wel lukt?
Hallo Angelique.

Ik heb de link geprobeerd, maar ik krijg opnieuw geen email toegestuurd.

Groet,
Monique Vrolijk
Reputatie 6
Badge +8
Via de link zou je niet direct een nieuw wachtwoord hoeven opvragen maar kun je gelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. Als dit niet is gelukt, dan zou ik graag van je willen weten of je een alternatief mailadres hebt waar ik de mail heen kan sturen om te zien of de mail dan wel binnen komt.
Hallo Angelique,

Ik heb als alternatief een ander gmail adres of mijn werk adres.

Welke wil je?

Monique Vrolijk
Reputatie 6
Badge +8
Zou jij je werkmail willen sturen via een privébericht naar het moderator account? Dan proberen we het via dat mailadres. Ik wacht je berichtje af.
Hallo Angelique,

Gedaan.

Groet, Monique Vrolijk
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt! Ik heb het mailadres aangepast en opnieuw de mail verzonden met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken. De mail zou je binnen een minuut of 15 binnen moeten hebben. Is de mail niet binnen in je normale inbox? Wil je dan opnieuw de SPAM box nakijken? 🙂
Hallo Angelique,

ik kreeg nu inderdaad een mail op mijn werk mail adres. Ik heb wachtwoord aangemaakt. Daarna wilde ik inloggen met aangemaakt wachtwoord, maar dan krijg ik de melding "Sorry, jouw gebruikersnaam of wachtwoord is niet bekend. "

Groet,
Monique Vrolijk
Hallo Angelique,

Ik heb nu zelf nogmaals geprobeerd via "wachtwoord vergeten". Nu kreeg ik via werkmail een mail om nieuw wachtwoord aan te maken. Nu wachtwoord aangemaakt met een hoofdletter in wachtwoord. Dat deed hiervoor niet (maar werd wel als invoer geaccepteerd, maar daarna kan je er niets mee).

Het resultaat is dat het nu wel werkt. Ik kan nu inloggen bij "Ik Ben".

Dank je wel,
Monique Vrolijk

Reageer