Beantwoord

Graag 1 gebruikersnaam voor 2 abonnementen

• 25 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik zie dat mijn vraag al eerder voorbij is gekomen, maar dat ik dit moet aanvragen. Bij deze!

Ik heb voor mijn 2 dochters een abonnement afgesloten. Ik heb dus 2 abonnementen met ieders een eigen mobiel nummer.

Ik heb van Ben twee gebruikersnamen mogen ontvangen. Ik zou heel graag zien dat beide abonnementen aan elkaar gekoppeld worden en dat ik maar één gebruikersnaam krijg. Graag behoud ik de gebruikersnaam dat eindigt op 7 🙂. Die andere mag verwijderd worden. Kunnen jullie dat in orde maken ajb?

Als dit geregeld is, zie ik dat dan ook terug in de “Ik Ben” app?
icon

Beste antwoord door Jill 27 augustus 2018, 10:44

Hi Jurgen, dat wil ik zeker voor je in orde maken. Ik heb een verzoek doorgezet naar desbetreffende afdeling. Zij zullen de accounts aan elkaar koppelen. Zodra dit is geregeld ontvang je van ons een e-mail.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jurgen, dat wil ik zeker voor je in orde maken. Ik heb een verzoek doorgezet naar desbetreffende afdeling. Zij zullen de accounts aan elkaar koppelen. Zodra dit is geregeld ontvang je van ons een e-mail.
Hallo Jill, is dit inmiddels geregeld? Ik kan ook al een paar dagen geen gebruik meer maken van de Ben app 😞. Graag ontvang ik jullie reactie.
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Jurgen! Ik zie dat het al is geregeld, excuses dat je hier geen e-mail van hebt ontvangen. Jouw gebruikersnaam is: jurgen28070. Kan je daarmee eens proberen in te loggen?

Reageer