Beantwoord

Hoe kom ik aan de inloggegevens van Ik Ben?

• 11 september 2016
  • 14 reacties
  • 470 keer bekeken

Ik wil graag een ik ben account aanmaken, maar ik heb geen inlog gegevens. Ik ben nieuw bij Ben, dus hoe kom ik aan deze gegevens?
icon

Beste antwoord door Angelique 13 september 2016, 09:51

Hoi Lucie, je zou deze link kunnen gebruiken https://www.ben.nl/inloggen Allereerst zou je dan je gebruikersnaam moeten opvragen. Hierna krijg je een e-mail en met de informatie in de e-mail is het mogelijk om een wachtwoord aan te vragen. Succes.
Bekijk origineel

14 reacties

Badge
Als het goed is, zou je een mail moeten hebben gekregen met de instructies voor het aanmaken van een login. Heb je die niet gekregen, dan kan je op deze pagina ook een nieuw login aanvragen, Lucie 😉
Die mail heb ik niet gekregen. Of per ongeluk weggegooid misschien.
Ik kan de link hierboven helaas niet openen... Server onvindbaar. Heb je misschien het adres voor in de adresbalk?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Lucie, je zou deze link kunnen gebruiken https://www.ben.nl/inloggen Allereerst zou je dan je gebruikersnaam moeten opvragen. Hierna krijg je een e-mail en met de informatie in de e-mail is het mogelijk om een wachtwoord aan te vragen. Succes.
Ik ontvang helaas geen e-mail als ik om een nieuwe gebruikersnaam vraag. Kan het zijn dat mijn juiste e-mail adres niet in het systeem staat? het is ook een beetje raar, want bij de aanvraag van een nieuwe gebruikersnaam moet ik mijn telefoonnummer en geboortedatum invullen en geen e-mail adres. Kan ik die gegevens ook via sms krijgen? Of kan ik ergens mijn e-mail adres invoeren? Deze chat loopt wel via het juiste e-mail adres en daarvan ontvang ik wel e-mails
Badge
Dat is wel vreemd inderdaad. Ik controleer je e-mail adres voor je. Kan je naar dit account je e-mail adres sturen?
Ik heb mijn e-mail via het account toegezonden
Ik ontvang graag een reactie, of mijn e-mail adres klopt. Ik heb nog geen mail ontvangen
Reputatie 6
Badge +8
Hallo lucie mensinga, zojuist heb ik je bericht beantwoord. Ik heb nog wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je deze kunnen doorgeven?
Ik heb de gegevens doorgegeven, maar nog geen reactie ontvangen
Badge
Ik zie dat er helaas een ander emailadres doorgegeven is. Ik heb het gelijk voor je aangepast.
In een privebericht heb ik je nog wat meer informatie gestuurd.

Gr,
Amber
Ik ontvang helaas geen e-mail als ik om een nieuwe gebruikersnaam vraag. Kan het zijn dat mijn juiste e-mail adres niet in het systeem staat? het is ook een beetje raar, want bij de aanvraag van een nieuwe gebruikersnaam moet ik mijn telefoonnummer en geboortedatum invullen en geen e-mail adres. Kan ik die gegevens ook via sms krijgen? Of kan ik ergens mijn e-mail adres invoeren? Deze chat loopt wel via het juiste e-mail adres en daarvan ontvang ik wel e-mails

Bij mij gebeurt het ook, geen idee wat ik meer kan doen. Kunne jullie mij helpen?

Alvast bedankt,
Michael.
Reputatie 7
Badge +7

Bij mij gebeurt het ook, geen idee wat ik meer kan doen. Kunne jullie mij helpen?

Alvast bedankt,
Michael.

Hoi Michael, dat schiet natuurlijk niet op! Ontvang je helemaal geen mail? Ander kun je via hier inlog gegevens aanvragen. Als je helemaal geen mail ontvangt van Ben dan is de kans groot dat jouw email adres niet klopt in het systeem. Dit ga ik voor je nakijken, kun je mij via dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, adres en email adres?
Reputatie 6
Badge +8

Alvast bedankt,
Michael.

Hoi Michael, bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie al waat het fout is gegaan, in jouw mailadres stond een spelfout. Dit heb ik gelijk recht getrokken. Ook heb ik je een mailtje gestuurd met daarin de gegevens 🙂

Reageer