Beantwoord

Ik Ben account aanmaken verkeerd e-mailadres

• 30 juli 2018
  • 8 reacties
  • 193 keer bekeken

Mijn vriendin heb al een aantal jaar een abonnement bij Ben.
Helaas lukt het al enige tijd niet om een Ik Ben account aan te maken, doordat het e-mailadres waarmee ze het abonnement heb afgesloten inmiddels is gedeactiveerd. Ze kan dus geen gebruikersnaam ontvangen en ik kan ook geen manier vinden om mijn huidige e-mailadres door te geven.
Hoe zou dit opgelost kunnen worden?

Alvast bedankt,
Erik

Hetzelfde probleem als
https://community.ben.nl/ikben-ben-app-79/ik-ben-account-aanmaken-verkeerd-e-mailadres-3568
icon

Beste antwoord door Wietske 31 juli 2018, 09:35

Wel zo handig wanneer jouw vriendin toegang heeft tot haar Ik Ben pagina natuurlijk, Erik 🙂 We kunnen haar e-mailadres inderdaad voor haar aanpassen. Staat het abonnement op haar eigen naam? Dan kan ze het beste zelf even een Communityprofiel aanmaken en een berichtje sturen, telefonisch contact met ons opnemen of ons een berichtje sturen via Facebook/Twitter.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wel zo handig wanneer jouw vriendin toegang heeft tot haar Ik Ben pagina natuurlijk, Erik 🙂 We kunnen haar e-mailadres inderdaad voor haar aanpassen. Staat het abonnement op haar eigen naam? Dan kan ze het beste zelf even een Communityprofiel aanmaken en een berichtje sturen, telefonisch contact met ons opnemen of ons een berichtje sturen via Facebook/Twitter.
Top ik ga haar vragen een facebook bericht te sturen.

Bedankt voor de terugkoppeling
Reputatie 5
Badge +12
Super! Dan zien we haar berichtje tegemoet 🙂 Ik wens je voor nu alvast een hele fijne avond toe.
Hallo, Ik heb een zelfde soort probleem. Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten bij Ben maar ik kan geen Ben pagina aanmaken omdat ik het vermoede heb dat mijn emailadres niet goed vermeld staat bij jullie. Als ik mijn telefoonnummer invul dan zegt hij dat hij een mail stuurt maar die krijg ik nooit aan. Ik heb eigenlijk sinds mijn abonnement begon nog nooit een mail van jullie gehad. Wat kan ik doen zonder een uur in de wacht te staan bij de klantenservice?
Reputatie 5
Badge +12
Hallo, Ik heb een zelfde soort probleem. Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten bij Ben maar ik kan geen Ben pagina aanmaken omdat ik het vermoede heb dat mijn emailadres niet goed vermeld staat bij jullie. Als ik mijn telefoonnummer invul dan zegt hij dat hij een mail stuurt maar die krijg ik nooit aan. Ik heb eigenlijk sinds mijn abonnement begon nog nooit een mail van jullie gehad. Wat kan ik doen zonder een uur in de wacht te staan bij de klantenservice?

Ik help je graag met het aanpassen van jouw e-mailadres, Sonja. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en juiste e-mailadres?
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw gegevens inmiddels ontvangen en jouw e-mailadres gewijzigd! Wanneer je nu nieuwe inloggegevens opvraagt dan moet het goed komen 🙂
Ik heb mijn pagina kunnen aanmaken en zie nu prefect in de app hoe ik ervoor sta met mijn abonnement. Heel erg bedankt! 😀
Reputatie 5
Badge +12
Yes dat is heerlijk nieuws! 😃 De Ik Ben pagina en app zijn o, zo handig. Graag gedaan en geniet van je avond!

Reageer