Ik Ben inloggegevens

• 3 februari 2018
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

Beste Ben,

ik heb zowaar mijn telefoon een keer uitgezet en wat blijkt, mijn simpincode werkt niet meer (misschien een keer veranderd/vergeten). Ik heb na wat graven in mijn mail nooit inloggegevens gehad voor het inloggen op Ik Ben en als ik een account probeer aan te maken krijg ik geen mail binnen met deze gegevens (geen melding dat mijn 06 en leeftijd niet matchen).

Graag hoor ik van jullie waar ik alsnog mijn Ik Ben account kan activeren aangezien ik nu mobielloos door het weekend moet:P
alvast bedankt en vriendelijke groet,
Jordi

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Misschien dat ze je bij de klantenservice kunnen helpen. Onderaan in de afbeelding staat het nummer.

Groet Richard.
Een klantenservice bel je meestal, dat is dus in mijn geval wat lastig:)
Reputatie 6
Badge +3
Een klantenservice bel je meestal, dat is dus in mijn geval wat lastig:)

Ja maar ik neem aan dat er meer telefoons in je omgeving te vinden zíjn. Of is dat een hele gekke gedachte?

Groet Richard.
Dat betekent dan wachten tot maandag dus ik hoop toch op een reactie via dit forum. Maar bedankt voor het meedenken
Reputatie 6
Badge +3
Dat betekent dan wachten tot maandag dus ik hoop toch op een reactie via dit forum. Maar bedankt voor het meedenken

Ik hoop dat je snel een oplossing krijgt.
Sterkte in iedergeval!
Groet Richard.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jordi, hulp is nabij! Normaal zijn wij op een zaterdag niet actief op het forum maar vandaag wel! Heb je al in je SPAM box gekeken of je de mail daar binnen hebt gekregen? Vooral met Gmail accounts willen onze mailtjes wel eens in deze box verdwijnen.

Kun je de mail daar niet terug vinden? Dan help ik je natuurlijk graag verder met de pincode. Wil jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en volledige IBAN nummer sturen in een privébericht naar het moderator account?

P.S: Voor een overzicht van de openingstijden van zowel de telefonische klantenservice, het forum en webcare kun je hier klikken.
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Jordi, hulp is nabij! Normaal zijn wij op een zaterdag niet actief op het forum maar vandaag wel! Heb je al in je SPAM box gekeken of je de mail daar binnen hebt gekregen? Vooral met Gmail accounts willen onze mailtjes wel eens in deze box verdwijnen.

Kun je de mail daar niet terug vinden? Dan help ik je natuurlijk graag verder met de pincode. Wil jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en volledige IBAN nummer sturen in een privébericht naar het moderator account?

P.S: Voor een overzicht van de openingstijden van zowel de telefonische klantenservice, het forum en webcare kun je hier klikken.

#superservice

Reageer