Beantwoord

Ik Ben pagina doet het niet

• 10 January 2018
  • 8 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik kan mijn bundel niet wijzigen en mijn ik ben pagina doet het niet. Ik heb wel onlangs een contractwijziging gedaan en volgens mij is dat ook nog niet gelukt. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?
icon

Beste antwoord door Rox 11 January 2018, 08:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hé gatsie Emmavdv1! Wat onwijs onhandig dat jouw IkBen pagina niet meer lijkt te werken. Ik los dit graag voor je op zodat jij weer inzicht hebt in jouw tegoed en verbruik. In het systeem zie ik ook meteen al wat er aan de hand is! Jij hebt jouw abonnement over laten zetten op een andere naar door middel van contractovername. Nadat de contractovername heeft plaatsgevonden is er geen nieuwe IkBen pagina aangemaakt.

Bij contractovername wordt er een nieuwe klantkaart aangemaakt, jouw telefoonnummer staat hierdoor niet meer gekoppeld aan de gebruikersnaam emmavdv1. Ik heb meteen via de website een nieuwe gebruikersnaam voor je aangemaakt de nieuwe gebruikersnaam is emmavdveen1. Jij kunt hier een wachtwoord instellen voor de IkBen pagina.
Dankjewel voor je snelle bericht. Ik ga gelijk een nieuw wachtwoord aanmaken.
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan #Benervoorjou 😃 Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!
Beste Rox,

Ik heb de e-mail voor mijn wachtwoord aanmaken nog niet binnen. En het is al meer dan een kwartier geleden dat ik het heb aangevraagd. Het staat ook niet in m’n spam.
Reputatie 7
Badge +7
Dat is vreemd Emma! Ik zie wel dat deze is verstuurd, twee keer zelfs. Ik heb voor nu een tijdelijk wachtwoord aangemaakt voor jou IkBen pagina, ik zal deze naar je toe sturen per privébericht, zodra je hiermee bent ingelogd kun je het wachtwoord aanpassen.
Beste Rox, het is inderdaad vreemd. Ik ben nu ingelogd met het wachtwoord dat je gestuurd had. En ik zie dat mijn e-mailadres verkeerd stond. Ik weet niet hoe dat gekomen is, vandaar dat ik de mailtjes niet binnen kreeg. Ik heb mijn e-mailadres nu veranderd. Bedankt voor de hulp!

Groetjes Emma
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah dat verklaard het Emma! Fijn dat het nu wel is gelukt en goed dat jij meteen je email adres hebt aangepast :D

Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!
Heel erg bedankt!

Reageer