Beantwoord

Ik Ben pagina niet beschikbaar

• 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Goeiedag!

Mijn Ik Ben pagina is niet meer beschikbaar waardoor ik niks meer kan zien over mijn status, facturen of mijn bundels. De mobiele app (Android 8.0 op een OP6) kan ik ook niks meer zien. Hier een screenshot van het probleem wat ik heb: http://puu.sh/ARe3i/762e089576.png

Enkel de 'Gegevens' pagina kan ik bezoeken, erg vreemd, gelieve z.s.m. oplossen :)

Thanks,

Jordi
icon

Beste antwoord door Wietske 5 juli 2018, 12:17

Wat vreemd dat de Ik Ben pagina een foutmelding geeft Jordi! Ik kan jouw screenshot niet openen. Klopt het dat je inlogt met jouw mobiele telefoonnummer? Ik wil je vragen, wanneer je inlogt via de browserversie. dus www.ben.nl, om de cookies te verwijderen uit de browser. Maak je gebruik van de app? Dan is het aan te raden om deze opnieuw te installeren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat vreemd dat de Ik Ben pagina een foutmelding geeft Jordi! Ik kan jouw screenshot niet openen. Klopt het dat je inlogt met jouw mobiele telefoonnummer? Ik wil je vragen, wanneer je inlogt via de browserversie. dus www.ben.nl, om de cookies te verwijderen uit de browser. Maak je gebruik van de app? Dan is het aan te raden om deze opnieuw te installeren.

Reageer