Beantwoord

Inloggegevens

• 19 september 2018
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik heb al iets meer dan een jaar een abonnement bij Ben alleen ik heb echt geen idee wat mijn gebruikersnaam en wachtwoord is. Omdat met het bestellen van het abonnement niet heel goed ging omdat ik toen 15 was en dat kon niet worden afgeschreven bij mij maar moest bij mijn vader. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om mijn gebruikersnaam op te vragen maar datnlukt niet ivm verkeerde verjaardag. Mijn vraag aan u, kunt u mij helpen om inloggevevens te krijgen zodat ik inzicht kan krijgen op het hoevere verbruik van mijn belminuten en mb’s? Mijn nummer is 06[Edit: telefoonnummer verwijderd]
icon

Beste antwoord door Wietske 20 september 2018, 10:04

Hai Floor,

Ik heb om te beginnen jouw telefoonnummer uit het topic verwijderd omdat dit anders voor iedereen leesbaar is 🙂. Je geeft aan dat het abonnement op jouw vaders naam staat. Heb je al geprobeerd om de inlognaam op te vragen met jouw vaders geboortedatum?

Mocht dit niet lukken dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen via het Moderate account met daarin jouw mobiele telefoonnummer, de geboortedatum, postcode en huisnummer van de contractant en het bij ons bekende IBAN rekeningnummer. Dan kijk ik met je mee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hai Floor,

Ik heb om te beginnen jouw telefoonnummer uit het topic verwijderd omdat dit anders voor iedereen leesbaar is 🙂. Je geeft aan dat het abonnement op jouw vaders naam staat. Heb je al geprobeerd om de inlognaam op te vragen met jouw vaders geboortedatum?

Mocht dit niet lukken dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen via het Moderate account met daarin jouw mobiele telefoonnummer, de geboortedatum, postcode en huisnummer van de contractant en het bij ons bekende IBAN rekeningnummer. Dan kijk ik met je mee.

Reageer