Beantwoord

inloggegevens ben app

  • 10 October 2020
  • 4 reacties
  • 456 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

hallo meneer of mevrouw,

ik heb geen inloggegevens voor de ben app gekregen en zou dat wel graag willen, zodat ik kan niet hoeveel mb ik nog heb.

kan je me alsjeblieft helpen.

ik heb geen gebruikersnaam of wachtwoord gekregen en wanneer ik dan op wachtwoord/gebruikersnaam vergeten klik staat er: deze link is niet meer geldig

wat moet ik nu doen?

 

groeten M. van Bree

icon

Beste antwoord door Jolijn 21 October 2020, 12:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Mare!

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder met het inloggen op Ik Ben! Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in!

De inlog link van vergeten wachtwoord werkt niet, hoe moet ik nu opnieuw inloggen?

 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @a3brouwer!

Ik help jou ook graag verder met deze foutmelding. Als je mij via een privébericht stuurt op dit profiel met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste cijfers van je IBAN, help ik je graag verder!

Reputatie 3
Badge +7

Helaas heb ik geen reactie meer mogen ontvangen! Ik ga er vanuit dat jullie inmiddels via een ander kanaal zijn geholpen. Voor nu zal ik deze reactie als antwoord aan geven, maar mocht je nog vragen hebben, staat onze PB box nog open!

Reageer