Inloggegevens Ik Ben niet ontvangen

• 12 juli 2018
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik krijg met geen mogelijkheid de inloggegevens van Ik Ben binnen in mijn email, ik heb alle mapjes doorzocht in mijn mailbox maar krijg niets binnen. Is het mogelijk de inloggegevens via een andere manier te ontvangen? Zijn er andere alternatieven die ik kan proberen? Het is erg belangrijk dat ik binnen afzienbare tijd toegang krijg tot deze omgeving IVM nummerbehoud. Alvast bedankt.

Harwin.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag Harwin,

Wat onhandig dat je de inloggegevens voor Ik Ben niet ontvangt! Heb je de spamboxen al gecontroleerd? Gmail bijvoorbeeld heeft er al drie. Je vindt deze alleen via de browserversie van Gmail. Ik kijk graag met je mee. Zou je mij hiervoor een privéberichtje willen sturen via dit account? Ik heb daarvoor jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en het juiste e-mailadres nodig.
Goedemiddag Harwin,

Wat onhandig dat je de inloggegevens voor Ik Ben niet ontvangt! Heb je de spamboxen al gecontroleerd? Gmail bijvoorbeeld heeft er al drie. Je vindt deze alleen via de browserversie van Gmail. Ik kijk graag met je mee. Zou je mij hiervoor een privéberichtje willen sturen via dit account? Ik heb daarvoor jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en het juiste e-mailadres nodig.

Hoi Wietske,

Ik heb een bericht gestuurd en alle spam-mappen doorzocht.

MVG,
Harwin
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van je gegevens, Harwin! Ik heb een account voor je aangemaakt. Je kunt de gegevens in het privébericht vinden.

Reageer