Beantwoord

Inloggen app (mobiel)

• 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

aangezien jullie geen mail adres hebben en ik een half uur in de wachtrij moet wachten tot ik word geholpen krijgen jullie hier mijn e-mail.

Beste Ben,

Ik kan al sinds begin mijn contract niet inloggen op jullie app, zo kan ik niet duidelijk bijhouden wat mijn 4g + bel verbruik is.

Ik heb contact gehad met belsimpel alleen die kunnen mij niet verder helpen. Die verwijzen mij door naar jullie.

Mijn probleem is dat ik geen email binnen krijg nadat ik mijn gegevens invul op de app, mijn email adres is .

Kunnen jullie dit z.s.m. oplossen?

Mijn ordernummer is

Mvg,

Jorgen de Roos
icon

Beste antwoord door Jill 6 juli 2018, 12:04

Hi Jorgen, natuurlijk wil ik dit voor je oplossen. De mails van de Ik Ben pagina kunnen nog weleens in de spamfolder belanden. Mocht je ze daar niet kunnen vinden wil je mij dan een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Je kunt hier een privébericht sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jorgen, natuurlijk wil ik dit voor je oplossen. De mails van de Ik Ben pagina kunnen nog weleens in de spamfolder belanden. Mocht je ze daar niet kunnen vinden wil je mij dan een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Je kunt hier een privébericht sturen.

Reageer