Inloggen Ben-app

• 2 oktober 2017
  • 16 reacties
  • 827 keer bekeken

Instellen codeslot en/of touch-id (iPhone) werkt niet. Na het instellen moet ik toch weer gewoon inloggen.
Overigens wordt mijn wachtwoord ook regelmatig niet herkend en moet ik het opnieuw instellen.
Ik wordt hier behoorlijk kriebelig van....

16 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bert! Ik hoop dat de kriebels niet voor al te veel jeuk zorgen? Op dit moment werkt de Ben app nog niet met de touch-id van iPhone ( of Samsung) dit wordt (nog) niet ondersteund. Het zelf in te stellen cijferslot zou wel gewoon moeten werken. Zijn zowel jouw toestel als de app wel helemaal up to date? Een update missen kan namelijk voor problemen zorgen. Mocht alles helemaal bijgewerkt zijn is mijn advies om de app eens helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren.
Waarom zit dat dan wel in de app ???????
Mijn IPhone heeft de allernieuwste software en de app heb ik gisteren nog maar weer eens verwijderd en opnieuw ingesteld: cijfercode werkt nog steeds niet; ik moet elke keer inloggen.
Reputatie 7
Badge +7
Oh wat vreemd dat de functie wel in de app wordt aangeboden! Zo ver ik weet wordt dit namelijk niet ondersteund. Ik heb de feedback doorgezet naar de app ontwikkelaars Bert.bal.
Ok, maar je zegt dat alleen de touch-id niet werkt maar de cijfercode werkt ook niet!
Of wel, zo ja hoe?
Reputatie 7
Badge +7
Die zou wel gewoon moeten werken bert.bal. Ik kan je via het forum hier niet echt meer mee verder helpen. Ik heb een melding gemaakt dat deze problemen worden ondervonden met de Ben app zodat dit onderzocht en opgelost kan worden.
Reputatie 7
Badge +7
Oh Bert, zou ik nog mogen weten welke iPhone jij gebruikt en welke versie van iOs jij geïnstalleerd hebt staan?
iPhone 5s iOS 11.01
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Bert, top bedankt voor de informatie. Als aller, aller, allllllerlaatst.. Zou je kunnen aangeven of je de mogelijkheid helemaal niet krijgt om gebruik te maken van het cijferslot, of dat je deze mogelijkheid wel krijgt, alleen de code niet wordt geaccepteerd.
Ik kan de cijfercode instellen en wordt dan geaccepteerd, maar de eerstvolgende keer als ik de app opstart moet ik toch weer inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Grrrr
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de aanvullende informatie, Bert. Intern heb ik een melding doorgezet! Zodra er meer informatie is ontvang jij een mailtje.
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem, en heb ook een iphone 5s, is er al een oplossing voor? Het is echt niet handig om iedere keer opnieuw in te moeten loggen.
Hi, we zijn nu 3 maanden verder en de touch-id optie wordt niet eens aangeboden op mijn iPhone 5s.
Ben app opnieuw installeren help niet. De enige optie die je krijgt is om een pincode in te stellen, maar dat wil ik niet.
Ik Ben (benieuwd wanneer dit eindelijk gaat werken)
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Alle, ik heb de volgende informatie gekregen: Als je gebruik maakt van de Touch-ID optie dan hoef je niet helemaal uitloggen als je de App wilt sluiten. De app afsluiten is voldoende om bij de volgende keer gebruik te kunnen maken van de touch of pincode
Yes.
Werkt, echter alleen als je de eerste keer na het installeren een pincode intypt.
Nadat je een pincode hebt ingevuld krijg je pas de optie om touch-id te gebruiken.
Naderhand kun je deze pincode echter niet meer verwijderen.
Tip: Het zou beter zijn om of een pincode of een touch-id te gebruiken. Misschien iets voor een volgende update?
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je deze feedback over de App doorgeeft, Ronald. Bedankt voor het meedenken. Wellicht inderdaad iets voor de toekomst!
Ik heb de iPhone se en moet ook steeds weer inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
De pincode werkt niet, als ik de app afsluit zonder uit te loggen dan blijft ie gewoon open staan en hoef ik niks in te vullen, ook geen pincode. Hier is toch wel iets aan te doen? Deze topic loopt al half jaar.
Ben sinds vandaag bij Ben , niet zo'n mooie start.

Reageer