Beantwoord

Inloggen en nieuw mailadres

  • 6 February 2019
  • 5 reacties
  • 590 keer bekeken

Goedenavond,

Ik wil graag mijn abonnement aanpassen maar het mailadres waarmee ik jaren geleden klant ben geworden is niet meer in gebruik. Hoe kan ik nu een nieuwe inlog aanmaken en vervolgens mijn abonnement aanpassen?

Alvast bedankt voor de reactie,
Cindy
icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 6 February 2019, 20:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Je kan via deze link je gebruikersnaam opvragen!
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Richard,

Dank voor je reactie maar dan zal ik eerst moeten inloggen. Anders kom ik niet bij de instellingen. En dat inloggen is nu juist het probleem...

Oh oké misschien even bellen met 1200 misschien dat ze daar verder kunnen helpen.

Jammer dat ik je niet verder kan helpen.

Groet Richard Claassen.
Hoi Richard,

Dank voor je reactie maar dan zal ik eerst moeten inloggen. Anders kom ik niet bij de instellingen. En dat inloggen is nu juist het probleem...
Reputatie 6
Badge +3
Goedenavond,

Ik wil graag mijn abonnement aanpassen maar het mailadres waarmee ik jaren geleden klant ben geworden is niet meer in gebruik. Hoe kan ik nu een nieuwe inlog aanmaken en vervolgens mijn abonnement aanpassen?

Alvast bedankt voor de reactie,
Cindy


Open de BEN app

1) Ga naar instellingen.
2) Dan klik op persoonlijke instellingen.
3) Dan op aanpassen klikken.

Hier kun ie alles wijzigen.
Vergeet niet op opslaan te drukken na de aanpassingen.
Ik hoop dat je er zo uitkomt.
Laat je weten of het gelukt is?

Groet Richard Claassen.
Reputatie 6
Badge +3
Volg de stappen hieronder.
Hier kun je alles wijzigingen.
Hoop dat je hier wat aan heb.
Groet Richard Claassen.

Reageer