Beantwoord

Inloggen IkBen

• 16 July 2018
  • 5 reacties
  • 2867 keer bekeken

Hallo, ik ben enkele weken geleden overgestapt naar ben en heb toen de Ben app op mijn telefoon geïnstalleerd. Als ik nu op overzicht of facturen klik staat er dat er geen actieve bundel is. Kunnen jullie dit oplossen? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Shanna 16 July 2018, 16:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Linda! Mhm, dat is apart als je wel gewoon een werkend Ben abonnement hebt! Ik denk dat je met de verkeerde gebruikersnaam inlogt! Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een wachtwoord link, zodat je je wachtwoord kan wijzigen voor het juiste account. Omdat je een Gmail account hebt zal de e-mail waarschijnlijk in je spam map terecht komen. Deze map kan je vinden aan de linkerkant onder het mapje 'meer'. Als je deze map uitvouwt zul je de spam map zien staan met de mail er in 🙂
Hoi Shanna,

Dank je voor je snelle antwoord! Helaas heb ik geen mail ontvangen, ook niet in mijn spam. Zou je hem nog een keer opnieuw willen versturen? Dank alvast! Groetjes, Linda
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb de mail nogmaals verstuurd! Heb je hem nu wel ontvangen?
Nee, weer niet! Is het handig als ik even contact opneem met de klantenservice of heb joj nog een idee waar dit aan kan liggen? Het is wel vreemd dat ik een mail krijg van de Ben community als jij hebt gereageerd (die krijg ik zelfs in mijn postvak in en niet in spam) maar niet die andere mail voor het resetten.

Groetjes, Linda
Reputatie 3
Badge +2
Ik weet dat er problemen met Gmail zijn maar met de uitleg die ik je heb gegeven zou je zeker wel de mail moeten ontvangen! Zou je eens een privébericht kunnen sturen met je e-mailadres zodat ik dit kan controleren?

Reageer