Beantwoord

Inloggen op mijn ben

  • 23 July 2018
  • 1 reactie
  • 21996 keer bekeken

Beste Ben,

Sinds ik een nieuwe simkaart heb ontvangen kan ik niet meer op mijn.ben.nl Ik moet hier komen omdat ik de simkaart wil activeren. Het nummer is: [Edit: telefoonnummer verwijderd]

Het lijkt wel dat zowel mijn gebruikersnaam als password gewist is.

graag contact op [Edit: e-mailadres verwijderd]
icon

Beste antwoord door Wietske 24 July 2018, 13:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12

Wat onhandig dat je niet meer kunt inloggen op Ik Ben, Frank! Ik heb wel uit jouw topic het e-mailadres en mobiele telefoonnummer verwijderd omdat dit anders voor iedereen leesbaar is.

Heb je al geprobeerd om nieuwe inloggegevens op te vragen via www.ben.nl/inloggen? Of getest met een andere browser? Als dit nog niet werkt dan horen we graag wat er precies verkeerd gaat en wat voor melding je in beeld krijgt, een screenshot zou top zijn!

Ik hoor graag of het is gelukt!

Reageer