Beantwoord

Inloggen vingerafdruk niet mogelijk in nieuwste versie van de App

  • 31 October 2018
  • 7 reacties
  • 797 keer bekeken

Goedendag,
Apple iPhone 8 plus. Al jaren BEN(App) klant.
Sinds de nieuwste App-update staat er negens meer een mogelijkheid om met je vingerafdruk in te loggen. WEL met de pincode maar daarna is er geen optie om vingerafdruk int stellen. Ook niet in Instellingen, zoals bij alle andere App's die hiermee werken.
Ben, help!
icon

Beste antwoord door Shanna 31 October 2018, 12:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Ik heb dit voor je doorgegeven. Aankomende zondag avond zal er een update plaats vinden. Je kan maandag de applicatie opnieuw downloaden om te kijken of jouw vingerafdruk weer optimaal werkt.
Hi Janine. Bedankt voor jouw informatie. Mag ik als laatste vragen welke Android versie je gebruikt?
mijn android versie is 8.0.0
Reputatie 5
Badge +9
Hi Janine. Bedankt voor jouw informatie. Mag ik als laatste vragen welke Android versie je gebruikt?
Hi Janinesieben, er zijn inderdaad meer mensen die problemen hebben met de vingerafdruk in de app. Zou je mij de volgende informatie willen doorgeven?

Welke versie van de app gebruik je?
Welke telefoon gebruik je?
Welke software versie van Android of IOS gebruik je?

Alvast bedankt.

Hoi Jill,
de versie van de app is 5.8.0
Ik heb een Huawei P10 lite
en ik gebruik Android.
Hopelijk kan je me verder helpen. Ik hoor graag van je.
Groetjes: Janine
Reputatie 5
Badge +7
Hi Janinesieben, er zijn inderdaad meer mensen die problemen hebben met de vingerafdruk in de app. Zou je mij de volgende informatie willen doorgeven?

Welke versie van de app gebruik je?
Welke telefoon gebruik je?
Welke software versie van Android of IOS gebruik je?

Alvast bedankt.
ik heb hier ook problemen mee. Ik zie dat het bericht van 2 maanden geleden is, maar is er dan tot nu toe niks veranderd? Ik zou ook weer graag met mijn vingerID kunnen inloggen. Een medewerkers adviseerde om de app opnieuw te installeren. Maar dat hielp niet, toen kwam ik ook meteen weer op de inlog met pin. Ik kan dit ook niet aanpassen. Ligt dit aan de update van mijn telefoon of aan de app
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Paulus, ik kan me voorstellen dat je het liefst met je vingerafdruk inlogt op Ben app, wel zo snel en gemakkelijk natuurlijk. Ik ga dit doorgeven aan onze technische afdeling. Bedankt voor het doorgeven. In de tussentijd kan je in ieder geval inloggen met de pincode.

Reageer