Beantwoord

inloggevens Ik Ben

• 10 november 2017
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Ik heb een nieuwe sim-only simkaart ontvangen en hierbij zat een brief waarin stond dat ik deze zou kunnen activeren met een Ik Ben account. Ook stond er in dat ik een e-mail zou krijgen met inloggevens voor dit account, alleen heb ik deze e-mail nooit gekregen. Mijn vraag is nu wat ik verder moet doen om mijn simkaart te activeren? Mijn ordernummer is 333606364.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Rox 13 november 2017, 11:49

Hoi raulaben! Wat supertof dat jij een Ben abonnement hebt besteld en gezellig naar ons overkomt! Jouw Ben simkaart zal automatisch worden geactiveerd als nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Dit zal gebeuren op 23-11-2017 ( zie de email Goedkeuring aanvraag nummerbehoud van 24-10-2017). De email over jouw persoonlijke IkBen pagina is op 23-10 om 16:43 naar je verstuurd:

Hallo Laura,

Je hebt vanaf nu toegang tot je persoonlijke Ik Ben pagina. Via je Ik Ben pagina kun je je verbruik en je facturen zien, en je abonnement bekijken.

Inloggegevens Ik Ben pagina
Je gebruikersnaam: lauravannoordwijk

Wachtwoord aanvragen

Nadat je je wachtwoord hebt aangevraagd ben je ingelogd in je Ik Ben pagina.

Jouw Ben app
Via de Ben app ben ik altijd bij je. Je kunt via mijn Ben app je verbruik en je facturen zien, en je bundels wijzigen. Installeer de Ben app via een van onderstaande buttons. Je kunt dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken als voor je Ik Ben pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi raulaben! Wat supertof dat jij een Ben abonnement hebt besteld en gezellig naar ons overkomt! Jouw Ben simkaart zal automatisch worden geactiveerd als nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Dit zal gebeuren op 23-11-2017 ( zie de email Goedkeuring aanvraag nummerbehoud van 24-10-2017). De email over jouw persoonlijke IkBen pagina is op 23-10 om 16:43 naar je verstuurd:

Hallo Laura,

Je hebt vanaf nu toegang tot je persoonlijke Ik Ben pagina. Via je Ik Ben pagina kun je je verbruik en je facturen zien, en je abonnement bekijken.

Inloggegevens Ik Ben pagina
Je gebruikersnaam: lauravannoordwijk

Wachtwoord aanvragen

Nadat je je wachtwoord hebt aangevraagd ben je ingelogd in je Ik Ben pagina.

Jouw Ben app
Via de Ben app ben ik altijd bij je. Je kunt via mijn Ben app je verbruik en je facturen zien, en je bundels wijzigen. Installeer de Ben app via een van onderstaande buttons. Je kunt dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken als voor je Ik Ben pagina.

Reageer