Beantwoord

Kan al een maand niet inloggen via de Ben App

  • 11 november 2018
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

Beste,

Ik kan nu al een maand niet meer inloggen via de Ben App. Ik krijg steeds de mededeling dat de App in onderhoud is. Inloggen op een PC lukt wel er is dus niets mis me de inlog gegevens.

Onderstaande acties losten het probleem ook niet op;
  • uit/aanzetten van de mobiele telefoon
  • deinstalleren en opnieuw installeren van de App
  • opschonen van het gehugen
Gaarne advies over een werkende oplossing.

Cheers.
icon

Beste antwoord door Wietske 12 november 2018, 09:26

Hoi Ruud, wat vreemd dat je een onderhoudsmelding krijgt wanneer je de Ben app wil gebruiken! Dit probleem is namelijk verholpen met de laatste update, die we recent hebben uitgevoerd. Zou je eens willen kijken wat er gebeurt wanneer je inlogt via de Ik Ben pagina?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Ruud, wat vreemd dat je een onderhoudsmelding krijgt wanneer je de Ben app wil gebruiken! Dit probleem is namelijk verholpen met de laatste update, die we recent hebben uitgevoerd. Zou je eens willen kijken wat er gebeurt wanneer je inlogt via de Ik Ben pagina?
Beste Wietske,

zoals reeds vermeld.

> Inloggen op een PC lukt wel er is dus niets mis me de inlog gegevens.
(op de Ik Ben pagina)

Met vriendelijke groet,
Ruud Herold

Reageer