Beantwoord

Kan geen nieuw account aanmaken

• 7 juli 2018
  • 1 reactie
  • 364 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Via de mail kreeg ik een verzoek om aan te geven wanneer mijn nummerbehoud kan ingaan bij Ben. Dit moet ik dan bevestigen via mijn IkBen account. Maar die heb ik nog niet, want mijn nummer is dus nog niet overgezet en mijn abo via Ben is nog niet gestart. Op de inlogpagina staat dat je het tijdelijke 06 nummer dat op het nieuwe SIM kaartje van Ben staat, kan intypen en daaronder je geboortedatum. Dan volgt er per mail een berichtje met een inlog voor je nieuwe IkBen account. Helaas, ik krijg geen mailtje binnen!
Hoe kan dit? Ik kan nu niet doorgeven wanneer mijn nummerbehoud moet worden overgezet + ik kan geen IkBen account aanmaken zo. Het mailtje staat dus ook NIET in mijn spam box!
icon

Beste antwoord door Jill 9 juli 2018, 09:45

Hi AnnaC, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik ga je hierbij helpen. De mails om een Ik Ben pagina aan te maken kunnen ook in de spamfolder van jouw mailbox belanden. Mocht je hem hier ook niet kunnen vinden? Zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan ga ik ermee voor je aan de slag. Je kunt hier een privébericht sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi AnnaC, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik ga je hierbij helpen. De mails om een Ik Ben pagina aan te maken kunnen ook in de spamfolder van jouw mailbox belanden. Mocht je hem hier ook niet kunnen vinden? Zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan ga ik ermee voor je aan de slag. Je kunt hier een privébericht sturen.

Reageer