Meerdere abonnementen op dezelfde IkBen pagina

• 17 juli 2017
  • 14 reacties
  • 665 keer bekeken

Hallo,

ik heb al een tijdje de Ben app in gebruik omdat mijn dochters een Ben abonnement hebben.
Vandaag is mijn eigen Ben abonnement ingegaan maar ik zie niet hoe ik mijn telefoonnummer toegevoegd kan krijgen aan de app.

Ik hoor graag van jullie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Canasmal! Wat gezellig! Een echte Ben familie 😃 Ik heb de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere forum bezoekers ook duidelijk is waar je topic over gaat. Jouw eigen telefoonnummer heeft een aparte klantkaart en daardoor een aparte IkBen pagina. De inlognaam daarvoor is canasmal0, als je het fijn vindt kan ik een verzoek in dienen om je telefoonnumer aan de bestaande klantkaart te koppelen, hierdoor zullen alle drie de telefoonnummers op dezelfde IkBen pagina komen.
Goedemorgen Rox,

ik zou het inderdaad fijn vinden als alle 3 de nummers bij elkaar staan. Als je dat kan regelen graag.

Groetjes, Nancy
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Rox,

ik zou het inderdaad fijn vinden als alle 3 de nummers bij elkaar staan. Als je dat kan regelen graag.

Groetjes, Nancy

Hoi Nancy, ik heb een beetje slecht nieuws 😞 Sinds vandaag is het niet mogelijk om klantkaarten aan elkaar te koppelen. Of dit in de toekomst wel weer mogelijk gaat zijn durf ik niet te zeggen. Tot die tijd is de gebruikersnaam canasmal0 te gebruiken om inzicht te hebben in de gegevens en het verbruik.
Goedemiddag,

ik heb nog een vraag. Mijn dochter kan niet op haar Ben app inloggen.
ik neem aan dat dit te maken heeft met het feit dat haar nummer en die van haar zusje op 1 account staan. Zouden jullie deze voor mij kunnen splitsen als dit het geval is zodat ze beiden weer op de app kunnen inloggen om te zien hoeveel internet ze nog hebben?

Alvast bedankt.

m.vr.gr.
Nancy Regenspurg
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Nancy, helaas moet ik je ook hierin slecht nieuws brengen. Het koppelen en loskoppelen van klantkaarten is niet mogelijk.
Dat is ook raar. Hoe moet mijn dochter nu in de gaten houden hoeveel belminuten en internet zij heeft? Kan hier niet een apart account voor aangemaakt worden?

m.vr.gr.
Nancy Regenspurg
Reputatie 7
Badge +7
Bij de belstatus kan er gewisseld worden tussen de telefoonnumers. Zo kan er voor elk nummer het tegoed en verbruik worden ingezien.
Dan moet je wel kunnen inloggen op de app en ik gaf al aan dat dit juust niet lukt!
Reputatie 6
Badge +8
Dan moet je wel kunnen inloggen op de app en ik gaf al aan dat dit juust niet lukt!

Om welke reden lukt dit precies niet? Komt dit omdat de gegevens niet bekend zijn bij je dochter? In dat geval zouden de gegevens voor de app van dezelfde klantkaart uitgewisseld moeten worden om inzicht te hebben in het verbruik.
Nee, sinds ze een nieuwe telefoon heeft lukt het niet meer om in te loggen.
Is het ondertussen al weer mogelijk om meerdere abonnementen te koppelen (op 1 "ik ben") pagina. Heb nu 3 nummers en dus ook 3 aparte pagina's. Is niet echt meer van deze tijd.
Zijn er plannen om dit sowieso (weer) mogelijk te maken?
Ik heb iig helemaal geen reactie meer gekregen. Echt belachelijk ..... slapen ze daar of zo. :?
Reputatie 6
Badge +8
Nee, sinds ze een nieuwe telefoon heeft lukt het niet meer om in te loggen.

Zou je hier meer informatie over kunnen geven? Gebruik je de eerdere besproken gebruikersnaam? Welke (fout)melding komt er? Met alleen de informatie dat het inloggen niet lukt is het voor ons als moderators lastig om te achterhalen wát er precies niet lukt. Zou je mij daarom verder kunnen informeren zodat ik je hierbij kan helpen?
Reputatie 6
Badge +8
Is het ondertussen al weer mogelijk om meerdere abonnementen te koppelen (op 1 "ik ben") pagina. Heb nu 3 nummers en dus ook 3 aparte pagina's. Is niet echt meer van deze tijd.
Zijn er plannen om dit sowieso (weer) mogelijk te maken?

Tot op heden niet, Ronald. Of dit in de toekomst nog gaat veranderen durf ik voor nu niet te zeggen. De feedback hierover zal ik intern meenemen!

Reageer