Beantwoord

Meerdere nummers in ben app

• 30 augustus 2018
  • 20 reacties
  • 523 keer bekeken

Hallo

tot vorige week hadden wij 2 abonnementen waarvan we ook beide het verbruik in de app konden zien.

nu is er vorige week 1 abonnement opgezegd en kan ik in de app alleen het verbruik van dat nummer zien en niet meer het abonnement dat nog loopt

is dit om te zetten

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Shanna 31 augustus 2018, 10:33

Hoi pieter0001, wat vervelend dat je het verbruik niet meer kan zien! Als je naar de instellingen gaat kan je onderin het juiste nummer selecteren. Kan je dat eens proberen?
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi pieter0001, wat vervelend dat je het verbruik niet meer kan zien! Als je naar de instellingen gaat kan je onderin het juiste nummer selecteren. Kan je dat eens proberen?
Dankje, Heb ik geprobeerd maar hij blijft het verkeerde nummer weergeven.
Opnieuw ingelogd en de App al opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb dit voor jou doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit voor jou uitzoeken en binnen vijf werkdagen op de hoogte brengen via de mail. Excuses voor het ongemak.
Zelfde probleem hier.... Alleen dan van mijn oude anno van een jaar geleden. Alles staat dus op 0.
Als ik via internet inlog dan zie ik wel de juiste overzicht.
Reputatie 3
Badge +2
Zelfde probleem hier.... Alleen dan van mijn oude anno van een jaar geleden. Alles staat dus op 0.
Als ik via internet inlog dan zie ik wel de juiste overzicht.

Hoi Leumas, bedankt voor het achterlaten van een bericht. En balen dat jij dit ook ervaart zeg! Het ligt bij de technische afdeling, hopelijk komen ze snel met een oplossing!
Mocht er een oplossing zijn dan hoor ik het ook graag. Ik ervaar namelijk hetzelfde probleem.

Marco Versendaal
Reputatie 3
Badge +2
Mocht er een oplossing zijn dan hoor ik het ook graag. Ik ervaar namelijk hetzelfde probleem.

Marco Versendaal

Goedemorgen Marco! De voorlopige oplossing is om in te loggen op de website! Daar kan je wel alle gegevens inzien 🙂
Ok, is gelukt. We wachten de aanpassing van de app af. Bedankt 👍.
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens mijn collega Shanna, Marco! Ik wens je alvast een hele fijne avond toe.
Hoi, precies hetzelfde probleem. Maar is toch vreselijk lastig als je het niet op de App kan inzien. Zou heeeeeel graag willen dat dit aangepast wordt!!!
Reputatie 5
Badge +12
Hoi, precies hetzelfde probleem. Maar is toch vreselijk lastig als je het niet op de App kan inzien. Zou heeeeeel graag willen dat dit aangepast wordt!!!

Ik begrijp dat je natuurlijk liever de Ben app gebruikt, Anita. Heb je al geprobeerd om handmatig de andere aansluiting te selecteren? Dit kan je doen onder het kopje instellingen, wat je rechts onderaan de Ben app vindt.
Ik heb dit voor jou doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit voor jou uitzoeken en binnen vijf werkdagen op de hoogte brengen via de mail. Excuses voor het ongemak.

Goedenavond.

Is er toevallig al een oplossing?
er zou mij "binnen 5 dagen" een mail worden gestuurd? nu een maand later geen mail?

alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je dit aankaart Pieter! Helaas is er nog geen concrete oplossing. We werken nu op de achtergrond aan een nieuwe update voor de Ben app. Ik wil nog wel graag jouw voorbeeld aanleveren bij de juiste afdeling zodat dit kan worden meegenomen. Hiervoor heb ik nog wel een aantal gegevens van je nodig:
  • Welke app versie gebruik je?
  • Welk merk mobiele telefoon gebruik je?
  • Welke softwareversie staat hierop?
  • Geef je toestemming om de (inlog)gegevens te gebruiken voor het onderzoek?
Zojuist hetzelfde probleem (2 nummers) via de chat besproken. "Sascia" heeft me de app laten verwijderen en de app opnieuw laten installeren. Ook dat helpt niet. Blijkbaar is ook "Saskia" niet op de hoogste 😞
Reputatie 5
Badge +12
Zojuist hetzelfde probleem (2 nummers) via de chat besproken. "Sascia" heeft me de app laten verwijderen en de app opnieuw laten installeren. Ook dat helpt niet. Blijkbaar is ook "Saskia" niet op de hoogste :-(

Wat onhandig dat de Ben app niet optimaal werkt! Begrijp ik goed dat je ook niet handmatig de juiste aansluiting kunt selecteren? We proberen allereerst een aantal dingen uit te sluiten dus vandaar dat mijn collega Saskia je heeft gevraagd om de Ben app opnieuw te installeren. Zou je voor mij ook de volgende vragen kunnen beantwoorden? Dan zorg ik dat dit bij de juiste afdeling terecht komt.
  • Welke app versie gebruik je?
  • Welk merk mobiele telefoon gebruik je?
  • Welke softwareversie staat hierop?
  • Geef je toestemming om de (inlog)gegevens te gebruiken voor het onderzoek?
Hallo, ik heb totaal 3 nummers in mijn Ben app staan waarvan er 2 al een jaar niet meer actief zijn. Deze worden wél weergegeven waardoor het "verkeerde" verbruik wordt weergegeven. Het nr wat actief is kan ik niet selecteren in de Ben app. Vorige keer deze vraag gesteld en werd door Ben gezegd dat de ongebruikte nummers na 6 maanden eruit werden gehaald....niet dus...

Ik hoop nu op een snelle oplossing!
de 5 dagen zijn onderhand 2 maanden.

Ik heb dit voor jou doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit voor jou uitzoeken en binnen vijf werkdagen op de hoogte brengen via de mail. Excuses voor het ongemak.Goedenavond.

Is er toevallig al een oplossing?
er zou mij "binnen 5 dagen" een mail worden gestuurd? nu een maand later geen mail

alvast bedankt

na 2 maanden geen reactie van de technische afdeling?
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Pieter, sorry dat je niet op de hoogte bent gebracht. Inmiddels is de Ben app geupdatet en zou het probleem verholpen moeten zijn. Zou je de Ben app eens kunnen verwijderen en opnieuw downloaden en testen of dat werkt?
Goedenavond,

het probleem is inderdaad opgelost.
alsnog bedankt
Reputatie 5
Badge +6
Goedenavond,

het probleem is inderdaad opgelost.
alsnog bedankt

Fijn om te horen dat het gewerkt heeft. Graag gedaan namens mijn collega Shanna, en ik wens je een fijne dag!

Reageer