Beantwoord

Mijn bundel is afgesloten maar geen mail gehad

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Ik heb een paar dagen geleden een sms gehad van Ben om een voorschot te betalen vanwege hoge belkosten, en ze zouden een mail sturen met meer informatie. Deze mail heb ik niet gehad en nu is vandaag mijn bundel afgesloten en zou ik een mail krijgen over hoe ik weer toegang kan krijgen tot mijn bundel. Helaas krijg ik geen mail van Ben, waardoor ik niet weet hoe ik weer toegang moet krijgen tot mijn bundel. Ik zou hier graag meer informatie over willen hoe ik weer bij mijn bundel kan.
icon

Beste antwoord door Rox 26 september 2017, 09:05

Goedemorgen Marieke123! Dat is niet netjes van Ben natuurlijk! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jij op 25-09 het gebruikslimiet hebt bereikt. En ik zie ook dat je hier geen email over hebt ontvangen. Sorry! Het voorschot bedraagd €200. Je kunt dit overmaken naar IBAN: NL61COBA0733974775 in de omschrijving dien je 1.50532280 ter vermelden. Ben weet dan dat de betaling bij jouw aansluiting hoort.

Vergeet niet om een betaalbewijs hierna direct op te sturen naar voorschot@ben.nl Het duurt maximaal drie werkdagen voor dat Ben de betaling heeft verwerkt. Na het verwerken van de betaling verwijderd Ben de blokkade. Het voorschot wordt verrekend met de factuur van aankomende maand.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Marieke123! Dat is niet netjes van Ben natuurlijk! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jij op 25-09 het gebruikslimiet hebt bereikt. En ik zie ook dat je hier geen email over hebt ontvangen. Sorry! Het voorschot bedraagd €200. Je kunt dit overmaken naar IBAN: NL61COBA0733974775 in de omschrijving dien je 1.50532280 ter vermelden. Ben weet dan dat de betaling bij jouw aansluiting hoort.

Vergeet niet om een betaalbewijs hierna direct op te sturen naar voorschot@ben.nl Het duurt maximaal drie werkdagen voor dat Ben de betaling heeft verwerkt. Na het verwerken van de betaling verwijderd Ben de blokkade. Het voorschot wordt verrekend met de factuur van aankomende maand.

Reageer