Beantwoord

Niets is zichtbaar op de Ik Ben pagina

  • 18 september 2018
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

ik kan niets van mijn huidige abonnement vinden als ik inlog, wel mijn vorige abonnement (2015)is zichtbaar. Niets in de app en niets als ik inlog op de site.
icon

Beste antwoord door Jill 19 september 2018, 10:23

Hi Tea, ik heb het voor je nagekeken en bij jouw nieuwe abonnement hoort een nieuwe gebruikersnaam. Ik heb een e-mail naar je verzonden met de nieuwe gebruikersnaam via deze mail kun je ook een nieuw wachtwoord aanmaken. Als je dat hebt gedaan dan moeten alle gegevens zichtbaar zijn. Loop je ergens tegen aan? Laat het dan vooral weten dan help ik je graag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Tea, ik heb het voor je nagekeken en bij jouw nieuwe abonnement hoort een nieuwe gebruikersnaam. Ik heb een e-mail naar je verzonden met de nieuwe gebruikersnaam via deze mail kun je ook een nieuw wachtwoord aanmaken. Als je dat hebt gedaan dan moeten alle gegevens zichtbaar zijn. Loop je ergens tegen aan? Laat het dan vooral weten dan help ik je graag verder.

Reageer