Problemen met de Ben app op mijn Android toestel

• 11 april 2017
  • 13 reacties
  • 445 keer bekeken

Waarom doet de app van ben op de android telefoon het niet goed. Ik krijg steeds dat de cijfers er niet helemaal opstaan. Zodra ik in mijn abonnement wil kijken stopt de app.
Ik heb al meerdere malen de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar telkens is het probleem hetzelfde. Ik heb zo niet veel aan de app. Wanneer wordt dit opgelost?

Dit topic is gesloten

13 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemiddag, Denoorderzon! Het klopt dat we op dit moment problemen ondervinden met de Ben app. Hier baalt Ben natuurlijk flink van. Ze zijn er hard mee bezig om deze problemen op te lossen. Zodra dit gelukt is zullen we een update aanbieden in de Play store. Tot die tijd kun jij op je toestel gelukkig wel nog inloggen via de browser. Sorry voor het ongemak!
Ik kan inderdaad wel inloggen via de browser. Maar daar heb ik alleen niet veel aan want daar staan niet de juiste abonnementsgegevens van mij weergegeven. Hierover ben ik al dik een maand met ben aan het communiceren. Mijn geduld hierover begint op te raken en ik overweeg dan ook om een andere provider te zoeken. Er wordt me elke keer gezegd dat ze ermee bezig zijn, maar ik zie niks gebeuren. Na een maand zouden de problemen toch opgelost kunnen zijn.
Ik ben dus niet meer erg tevreden over Ben.
Reputatie 4
Badge +6
Ik begrijp je reactie, Denoorderzon, vooral als je al een maand ziet dat je abonnement niet goed staat. De weergavefout waardoor je niet het juiste abonnement ziet is nog steeds in behandeling, maar heeft geen invloed op je abonnement. Je maakt nog steeds gebruik van je vertrouwde abonnement. We zijn aan het werk om over beide storingen zo snel mogelijk een positief bericht te geven!

Groetjes, Jolijn
Ja dat is precies het antwoord wat ik al de hele tijd krijg. Maar ondertussen kan ik er helemaal niks mee. Daar heb ik geen account voor gemaakt en een app op de telefoon geinstalleerd. Het is niet van deze tijd dat er zolang een fout in beide dingen zit. Het moet toch gewoon mogelijk zijn om de juiste gegevens te zien.
Dan ook de manier waarop er mee wordt omgegaan. Geen enkel excuus geen enkel antwoord op mijn vraag hoelang men denkt dat het probleem nog aan blijft. Alleen maar "we zijn ermee bezig".
Ik ga over 1.5 week voor de hele zomer met mijn boot weg en dan wil ik op elk gewenst moment mijn abonnement kunnen veranderen zonder dat ik daarover moet opbellen.
Wanneer ik dat nu doe vanuit mijn ben kan ik alleen maar doorklikken vanuit een abonnement met telefoon voor 24 maanden. Terwijl ik een sim only maandelijks opzegbaar heb. O.a daarom wil ik dat het probleem wordt opgelost.
Wanneer dit niet op korte termijn kan zoek ik een andere provider waar dat wel kan.
Reputatie 4
Badge +6
Het is nog steeds mogelijk om je abonnement aan te passen, ook als de weergavefout actief is. Je blijft daarna nog steeds je maandelijks opzegbare contract behouden. Ik snap je reactie, maar ik kan er helaas niet voor zorgen dat de storing sneller wordt opgelost. Sorry voor het ongemak hierdoor. Mocht je vragen hebben over het wijzigen van je abonnement hoor ik dit natuurlijk graag.

Groetjes, Jolijn
Ik kan toch helemaal niet zien waar ik voor kan kiezen en wat me dit gaat kosten.
Reputatie 4
Badge +6
Dat zou je wel moeten kunnen zien. Zou je mij een screenshot sturen van de Ik Ben pagina wat jij ziet als je kiest voor Abonnement -> Bundel wijzigen?

Groetjes, Jolijn
Dit zie ik.
Laatst had ik iemand aan de telefoon die vertelde me dat wanneer ik internet ophoog ik ook van de gratis belminuten op mijn bundel af was. Dan zou ik 6 euro moeten gaan betalen voor het bellen omdat dat nu geen aanbieding meer is. Klopt dat? Ik wil bellen niet wijzigen alleen meer internet
Reputatie 4
Badge +6
In deze pagina kun je zoals ik het zie wel je databundel wijzigen. Als je dan je belbundel niet wijzigt blijf je dezelfde prijs betalen voor deze bundel.
Oke dan wil ik ipv 1000 VOOR 3 EURO OVERSTAPPEN NAAR 1000 MB +500 GRATIS VOOR 3 EURO. KAN DAT?
Reputatie 4
Badge +6
Als jij je databundel aanpast naar 1000 + 500 MB wordt de nieuwe prijs hiervan 4,50 euro per maand. De tarieven hiervan zijn namelijk aangepast.

Groetjes, Jolijn
Dat staat er toch niet op de foto die ik heb opgestuurd.
Daar staat toch 1000 mb + 500 gratis voor 3 euro.
Reputatie 4
Badge +6
Bij die optie staat eerst 500 MB doorgekrast en daarna staat 1000 MB, wat betekent dat je voor 3 euro 1000 MB kunt gebruiken voor de prijs van 500 MB.