Hi! Ik heb jammer genoeg niks meer mogen vernemen, ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met me op!
Maakt niet uit, kan gebeuren! Bedankt voor de info in ieder geval. Met deze versie zou je wel gebruik moeten kunnen maken van de app. Kun je misschien de cookies en cache eens legen van de app? Mocht dit niet werken ga ik even contact opnemen met mijn collega's om te kijken hoe dit opgelost kan worden!
Sorry voor de late reactie. Helaas is het nog niet gelukt. Ik heb een samsung galaxy s7. Android-versie is 8.0.0. Samsung-experience versie 9.0.
Hi J! Is het inmiddels gelukt? Ik hoop dat we geen reactie hebben mogen ontvangen omdat je probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!
Hi! Bedankt voor je aanvullende informatie. Nu kunnen we een beetje kijken waar het probleem vandaan komt. Ik denk zelf dat het misschien kan komen door het besturingssysteem. Welk toestel heb je? En van welk besturingssysteem maak je gebruik?
Via een ander toestel is het wel mogelijk om in te loggen.
Bedankt voor de aanvullende informatie! Kun je eens uitproberen of je via een ander toestel wel kunt inloggen via de app?
Hallo,
Ja, ik kan wel via de site inloggen. Het is alleen de app die niet naar behoren werkt.
Hoi @j.gerhardschmitz! Wat onhandig dat je al zo lang niet in de Ben app kunt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je wel inloggen via de Ik Ben pagina?