Beste antwoord door ShawnDHammond
Bekijk origineelSite valt al dagen weg
Al een aantal dagen probeer ik zowel via de app als via de site op mijn persoonlijke pagina de telefoons te bekijken om een keuze te maken bij het verlengen van mijn abonnement , maar hij geeft een probleem aan bij t laden... wat kan ik hieraan doen
Hoi Roxanne,
Wat vreemd dat je problemen ervaart met mijn website. Op dit moment is er geen storing bekend. Hierdoor adviseer ik je toch om opnieuw in te loggen en alle handige tips van Shawn volgen! Wellicht dat het dan wel gaat werken. Mocht het hiermee ook niet werken kun je altijd ook nog bellen met mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij zijn ook altijd bereidt om jou te helpen bij het verlengen van jouw abonnement.
Wat vreemd dat je problemen ervaart met mijn website. Op dit moment is er geen storing bekend. Hierdoor adviseer ik je toch om opnieuw in te loggen en alle handige tips van Shawn volgen! Wellicht dat het dan wel gaat werken. Mocht het hiermee ook niet werken kun je altijd ook nog bellen met mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij zijn ook altijd bereidt om jou te helpen bij het verlengen van jouw abonnement.
Nee dit is niet het problemen, denk toch echt dat het in de ben site zit. Meerdere mensen hebben het
Hallo Roxanne,
Ik heb hieronder een paar opties voor je 😀
Met vriendelijke groet,
Shawn
Ik heb hieronder een paar opties voor je 😀
- Verwijder onnodige taps en sluit safari af
- Verwijder de onnodige browser data van je telefoon Settings --> Safari --> Clear History and Website Data
- Probeer een andere browser "Firefox enzovoort"
- Reset uw telefoon
Met vriendelijke groet,
Shawn
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.