Telefoonnummer verkeerd getoond in de Ben app

• 7 april 2018
  • 13 reacties
  • 86 keer bekeken

In de Ben app, bij mijn contactgegevens, word mijn "Telefoonnummer" getoont als "Array". Ik denk dat aan deze array even een index gegeven moet worden of iets dergelijks 😉

13 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Shiny,

Ben je toevallig al in bezit van de laatste versie van je IkBen®️ app?

Wat soms ook nog wel eens kan helpen is om de app volledig van je telefoon te verwijderen en opnieuw te downloaden!

Laat je me weten of het gelukt is? 🙂
Ik heb beide opties geprobeerd, geen verandering. Het is nou niet dat ik er erge last van heb, ik weet mijn eigen telefoonnummer ook wel ;)
Ik wilde het liever gewoon even aangeven zodat jullie er van af weten.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Shiny,

Dat is volkomen begrijpelijk! Een moedrator zal het dan ook doorzetten naar de desbetreffende afdeling! Bedankt voor je opelettendheid.
Reputatie 7
Badge +7
Hmmm dat is heeeel erg vreemd Shiny! Ik ben dit nog nooit eerder tegengekomen! In het systeem zie ik niks geks terug waardoor jouw telefoonnummer als Array getoond kan worden. Zou je mij een foto of screenshot kunnen sturen hiervan? Dan ga ik het doorzetten en laten uitzoeken door de IkBen techneuten!
Hier een screenshot

Reputatie 7
Badge +7
Yes! Dankjewel! Nog een laatste vraagje, heb je dit op de app, via de PC of allebei?
Beiden.
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het doorgeven! Ik heb de melding zojuist doorgezet naar mijn collega's van IkBen en zij gaan hier nu mee voor je aan de slag! Zodra er meer bekend is zullen zij jou hierover informeren per mail.
👍🏻
Op het moment is het "telefoonnummer" veld leeg en het "email" veld is veranderd naar "ummu.*******@vanadgroup.com" is dit de bedoeling?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Shiney! Ik kreeg zojuist van mijn collega te horen dat het probleem opgelost zou moeten zijn, ik vermoed dat jij net op IkBen keek toen zij voor je bezig was. Zou jij eens helemaal willen uitloggen en opnieuw willen inloggen op IkBen?
Opgelost, top!

Bedankt voor de service.😀
Reputatie 7
Badge +7
Aaah helemaal super 😃 Dat lees ik graag! Fijn dat alles weer staat zoals het hoort.

Heel veel plezier met jouw Ben abonnement en mocht je in de toekomst weer een vraag hebben dan weet je mij te vinden #Benervoorjou

Reageer