Beantwoord

voorletters

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 407 keer bekeken

Bij mijn persoonlijke gegevens staan mijn voorletters fout aangegeven, kunnen jullie deze veranderen naar R.H.M? Ik heb via jullie net een nieuw toestel besteld,en moet bij bezorging mijn ID laten zien kan het toestel zonder problemen worden bezorgd zodra mijn voorletters zijn aangepast door ben?
icon

Beste antwoord door Merve 13 March 2019, 14:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Kes0912,

Superfijn om te lezen dat het is gelukt. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen met de juiste gegevens. Dit kun je uiteraard online doen of je kunt bellen met de verkooplijn.
Bedankt voor je reactie Jill! Ik heb de afspraak geannuleerd zoals je zei, hoe kan ik nu zsm een nieuwe afspraak maken? Krijg ik dan een nieuwe mail van AMP of moet dat via Ben? Ik zit op dit moment zonder telefoon dus wil graag met spoed mijn bestelling ontvangen.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Kes0912,

Wat leuk dat je een verlenging hebt gedaan! Ik heb de voorletters voor je aangepast. Helaas kan dit alleen niet meer meegenomen worden met jouw bestelling. Wat ik je wil vragen is deze bestelling te annuleren via de e-mail die je hebt gekregen van AMP. Je kunt dan na 48 uur een nieuwe bestelling plaatsen.

Reageer