Beantwoord

Voorschot 200 euro betaald, bellen werkt niet, ook 0900 niet

• 28 november 2017
  • 11 reacties
  • 175 keer bekeken

voorschot 200 euro betaald, internet werkt bellen niet. ook wil ik de blokkade op 0900 nummers verwijderd hebben. Dit graag ook voor entertainmentnummers kunnen bellen of smsen ook graag activeren.
icon

Beste antwoord door Rox 28 november 2017, 09:14

Goedemorgen nickpisa1! Balen dat jij nog geen gebruik kunt maken van jouw aansluiting, heb je na het betalen van het voorschot het betaalbewijs verstuurd? Het kan tot 3 werkdagen duren voordat deze is verwerkt, zodra dit is gebeurd zul jij via de email worden geïnformeerd over het opheffen van de blokkaden.

Jij had 2x hetzelfde topic aangemaakt, dit is in strijd met onze huisregels. Ik heb daarom ook het dubbele topic verwijderd.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen nickpisa1! Balen dat jij nog geen gebruik kunt maken van jouw aansluiting, heb je na het betalen van het voorschot het betaalbewijs verstuurd? Het kan tot 3 werkdagen duren voordat deze is verwerkt, zodra dit is gebeurd zul jij via de email worden geïnformeerd over het opheffen van de blokkaden.

Jij had 2x hetzelfde topic aangemaakt, dit is in strijd met onze huisregels. Ik heb daarom ook het dubbele topic verwijderd.
ja betaalbewijs is ook is gister al verstuurd!
Reputatie 7
Badge +7
Helemaal super Nick! De collega's op de financiële afdeling doen hun best om deze zo snel mogelijk te verwerken!
dank je Rox,

Maar mijn internet doet het wel alweer, zou je misschien vast proberen mijn aansluiting te resetten zoals ik in andere topics lees ? bedankt voor de supser snelle reactie
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Nick! Ik kan in dit geval geen reset voor je uitvoeren, dit komt doordat de blokkade door de financiële afdeling is doorgevoerd. Zij zijn de enige die hem weer kunnen verwijderen.
oke kan je hier nogmaals spoed achter zetten, denk dat er een foutje is gemaakt, nogmaals mobiel internet werkt wel naar behoren
alvast bedankt!
Nogmaals ik kan nog steeds niet bellen ??
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nick, het kan tot 3 werkdagen duren voordat jouw betaling en het betaalbewijs verwerkt zijn. Ik kan dit proces niet versnellen, wij hebben hier vanuit de klantenservice geen invloed op. Het is echt even afwachten tot de financiële afdeling dit heeft verwerkt.
Ik ben nog steeds aan het wachten, erg vervelend dit...kunnen jullie er nogmaals naar kijken? Alvast bedankt.
???
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nick, zoals ik mijn vorige bericht ook heb toegelicht: 'het kan tot 3 werkdagen duren voordat jouw betaling en het betaalbewijs verwerkt zijn. Ik kan dit proces niet versnellen, wij hebben hier vanuit de klantenservice geen invloed op. Het is echt even afwachten tot de financiële afdeling dit heeft verwerkt.' Ik kan hierin niks voor jou betekenen, wij hebben hier vanuit het forum geen invloed op.

Reageer