Beantwoord

Waar staan de facturen op de Ik Ben pagina?

• 3 mei 2017
  • 16 reacties
  • 134 keer bekeken

Hallo

Kan nergens de facturen meer vinden op mijn ik Ben pagina
Waar staan die?

groet,
Ad
icon

Beste antwoord door Angelique 3 mei 2017, 12:19

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp "Ik Ben en Ben app".

Gek dat de facturen opeens niet meer te vinden zijn. Wil je het eens proberen via deze link? Laat je mij weten of het hierna wel gelukt is om je facturen te zien?
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp "Ik Ben en Ben app".

Gek dat de facturen opeens niet meer te vinden zijn. Wil je het eens proberen via deze link? Laat je mij weten of het hierna wel gelukt is om je facturen te zien?
Ja nu wel.
Maar op de pagina is hier nergens een link voor te vinden.
Dit speelt al een paar weken, indien deze niet dit weekend zichtbaar is ontvang ik deze graag met spoed via de email daar ik deze nodig heb voor mijn administratie.
ja zelfde vraag.... waar is het facturen tapje, ik wil graag zien of mijn laatste factuur door jullie verwerkt is.. heel vervelend dat dit niet zichtbaar is. en nog veel vervelender dat de webcare medewerkers van de facebook pagina naar dit forum verwijzen in plaats van te antwoorden.
Ik ben ingelogd, maar ik mis de balk boven met Facturen enzovoort, dus ik kan mijn facturen niet raadplegen. Ik heb het geprobeerd met zowel Chrome als Firefox.
Reputatie 6
Badge +8
Ja nu wel.
Maar op de pagina is hier nergens een link voor te vinden.

Helaas klopt dat. De zwarte menu balk op de Ik Ben pagina is niet zichtbaar. Wij werken er hard aan om dit te herstellen! Wellicht wil jij ons daarbij helpen om de volgende informatie in te vullen:

Heb je geprobeerd in te loggen via een desktop of een mobiele telefoon?
Als je wilde inloggen via je telefoon, dan zou ik graag willen weten welk type toestel en welke foutmelding je kreeg
Als je wilde inloggen via een computer, zou je dan kunnen aangeven welk besturingssysteem en welke browser je gebruikt? Heb je daarbij ook de cookies en cache verwijderd/schoongemaakt (CRTL-F5)?

Als je deze informatie zou willen doorgeven, heel graag! Hoe meer voorbeelden wij hebben hoe beter!
Reputatie 6
Badge +8
Dit speelt al een paar weken, indien deze niet dit weekend zichtbaar is ontvang ik deze graag met spoed via de email daar ik deze nodig heb voor mijn administratie.

Hoi Jodi, ik heb jouw vraag samengevoegd in dit artikel. Hier is meer informatie te vinden. Mocht je verdere vragen hebben, stel ze dan gerust! 🙂
Ik heb hetzelfde probleem!
Reputatie 6
Badge +8
ja zelfde vraag.... waar is het facturen tapje, ik wil graag zien of mijn laatste factuur door jullie verwerkt is.. heel vervelend dat dit niet zichtbaar is. en nog veel vervelender dat de webcare medewerkers van de facebook pagina naar dit forum verwijzen in plaats van te antwoorden.

Hoi Wendy, ik heb jouw topic verplaatst naar dit artikel. Hier is meer informatie te vinden over hoe het komt dat de facturen neit meer zichtbaar zijn en hoe jij ze wel kunt bekijken.
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb hetzelfde probleem!

Hoi Zinzyn, ook jouw vraag heb in ondegebracht in dit artikel waar de oplossing te vinden is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
ingelogd via de laptop, bij verversen verschijnt de zwarte balk met tapjes 2 seconde om dan achter een wit blok te verdwijnen.
Reputatie 6
Badge +8
ingelogd via de laptop, bij verversen verschijnt de zwarte balk met tapjes 2 seconde om dan achter een wit blok te verdwijnen.

Bedankt voor de informatie, Wendy! Ik zal het intern gaan doorgeven 🙂
Ook ik kan de tab facturenoverzicht niet meer op mijn persoonlijke pagina vinden. Ik gebruik een laptop met Windows 10 en edge-browser. Als ik op de aangeboden link klik, krijg ik mijn facturen tot en met maart, maar hoe ik daar zelf kan komen blijft een raadsel.
Reputatie 6
Badge +8
Ook ik kan de tab facturenoverzicht niet meer op mijn persoonlijke pagina vinden. Ik gebruik een laptop met Windows 10 en edge-browser. Als ik op de aangeboden link klik, krijg ik mijn facturen tot en met maart, maar hoe ik daar zelf kan komen blijft een raadsel.

Hoi, bedankt voor je berichtje! Ik snap dat het erg verwarrend is dat het opeens niet meer mogelijk is om de facturen te vinden. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit artikel waarin een link staat om de facturen toch in te kunnen zien 🙂 Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
Reputatie 5
Badge +2
Same problem! Erg vervelend. Ik gebruik Safari (10.1) op mijn MacBook. Hoe ver zijn jullie met het oplossen van dit euvel?
Reputatie 6
Badge +8
Same problem! Erg vervelend. Ik gebruik Safari (10.1) op mijn MacBook. Hoe ver zijn jullie met het oplossen van dit euvel?

Dat is een hele goede vraag! Intern zijn wij druk bezig om dit probleem te onderzoeken. Misschien kan jij/jullie ons hierbij helpen door de onderstaande informatie in te vullen:

Geprobeerd in te loggen via? Desktop / mobiele telefoon*
Via mobiele telefoon via www.ben.nl: Welke type toestel en welke foutmeldingen?
Via desktop via www.ben.nl: Welk besturingssysteem en welke browser(s)?
Zijn cache / cookies al schoongemaakt / verwijderd (CTRL-F5)?

Bedankt!

Reageer