Beantwoord

Wachtwoord wijzigen werkt niet

  • 19 November 2020
  • 6 reacties
  • 1211 keer bekeken

Ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen via de link die ik in de mail ontvang, alleen als ik op die link druk geeft hij aan dat de eenmalige link is verlopen. Kunnen jullie me hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Jolijn 30 November 2020, 09:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Wimdiesveld!

Ik help je graag verder met deze foutmelding die je krijgt. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen? Je kunt dit sturen via dit profiel. Als je hier je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en je geboortedatum stuurt, duik ik hier verder in!

kan niet inloggen op Ben

wachtwoord aanvragen werkt niet

krijg geen post retour

Reputatie 5
Badge +9

Hoi John, dat is natuurlijk niet handig.. Ik help je graag verder! Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen? Je kunt dit sturen via dit profiel. Als je hier je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en je geboortedatum stuurt, duik ik hier verder in!

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Wimdiesveld en @john.melchers!

Helaas hebben wij geen bericht mogen ontvangen in onze inbox. Ik ga er daarom vanuit dat jullie inmiddels via een ander kanaal verder geholpen zijn. Ik zal daarom voor nu dit bericht aangeven als antwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, staat onze inbox nog steeds voor jullie open!

ook ik heb hetzelfde probleem. Link toegestuurd met mededeling dat deze is verlopen. Probeer al 2 dagen wachtwoord te wijzigen. Slecht hoor

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @y.wolbrink! Wat onhandig dat je al 2 dagen jouw wachtwoord probeert te wijzigen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen via dit profiel? Dan help ik je graag verder.

Reageer