Beantwoord

Wanneer is de aangevraagde verlenging zichtbaar op Ik Ben?

  • 1 januari 2018
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Hoi, mijn abonnement loopt tot 1 maart 2018, maar ik heb hem nu al verlengd. Heb mijn nieuwe telefoon en sim ook al binnen (sedert vorige week donderdag).
De sim activeren lukt niet, dus gebruik ik gewoon mijn oude sim. Vanmorgen ingelogd op mijn ben pagina en zie nogsteeds mijn oude abonnement gegevens, de nieuwe is nergens te bekennen? Hoe komt dat? Ik dacht dat ik nu al mijn nieuwe bundel te zien moest krijgen.
Hoor graag van u
Grtz, Nishard
icon

Beste antwoord door Angelique 2 januari 2018, 12:54

Hoi Nishard, super tof dat je ervoor hebt gekozen je abonnement bij ons te verlengen 😃 Pas vanaf het moment dat de nieuwe bundels van start gaan, zijn de bundels ook zichtbaar op jouw persoonlijke Ik Ben pagina. De verlenging zal op 2 maart van start gaan.



Past je huidige simkaart in je nieuwe toestel? Dan hoef je trouwens de nieuwe simkaart niet te activeren. De nieuwe bundels zullen op 2 maart worden overgeschreven op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt. De nieuwe simkaart ontvang je in het geval dat de huidige niet past in je nieuwe telefoon. Past de huidige simkaart niet in je nieuwe telefoon? Trek dan even aan de bel zodat ik de nieuwe simkaart voor je kan activeren zodat jij je nieuwe telefoon in gebruik kunt nemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Nishard, super tof dat je ervoor hebt gekozen je abonnement bij ons te verlengen 😃 Pas vanaf het moment dat de nieuwe bundels van start gaan, zijn de bundels ook zichtbaar op jouw persoonlijke Ik Ben pagina. De verlenging zal op 2 maart van start gaan.

Past je huidige simkaart in je nieuwe toestel? Dan hoef je trouwens de nieuwe simkaart niet te activeren. De nieuwe bundels zullen op 2 maart worden overgeschreven op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt. De nieuwe simkaart ontvang je in het geval dat de huidige niet past in je nieuwe telefoon. Past de huidige simkaart niet in je nieuwe telefoon? Trek dan even aan de bel zodat ik de nieuwe simkaart voor je kan activeren zodat jij je nieuwe telefoon in gebruik kunt nemen.

Reageer