Sticky

Wat kan ik doen als ik niet kan inloggen op de Ben App/pagina?

  • 26 mei 2016
  • 15 reacties
  • 2950 keer bekeken

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
Als je niet kunt inloggen op de Ben app, probeer dan het volgende:

De inloggegevens voor Ik Ben en de Ben app zijn gelijk aan elkaar. Heb je pas geleden je gebruikersnaam of wachtwoord gewijzigd via www.ben.nl/inloggen dan is het belangrijk dat je deze nieuwe inloggegevens ook voor de Ben app gebruikt.

  • Controleer of je wel kunt inloggen op de Ik-Ben pagina. Lukt dit wel? Dan is er iets mis met de app.
  • Controleer in de App store/Play store of je de nieuwste versie van de Ben App gebruikt (Versie 5.9.0).
  • Gebruik je een Android systeem? Houd er dan rekening mee dat Android 4.4 of lager niet wordt ondersteund door de Ben app. Je kunt dan nog wel gebruik maken van de Ik-Ben pagina.
  • Verwijder de cookies en webgeschiedenis van de browser waarvan je gebruik maakt.
  • Verwijder de App en download deze opnieuw.
  • Schoon het geheugen van je mobiele telefoon op. Dit is niet alleen handig voor de werking van de Ben app maar ook voor de algehele werking van je mobiele telefoon. Weet je niet hoe dit moet? Raadpleeg dan de gebruiksaanwijzing van je mobiele telefoon.

Lukt het alsnog niet met inloggen of heb je andere vragen omtrent het inloggen? Stel je vraag dan hier.

15 reacties

ik wil graag de app van jullie douwnloade maar ik kan niet inloggen.
Ik volg precies alle stappen en heb nog op internet gekeken ik ben nu ongeveer een uur bezig en iedere keer zegt de app dat hij mij een mail stuurt en dat ik dan verder kan maar ik heb al een uur lang niks gekregen is dit normaal?
Of doe ik het verkeerd?? Help!!!
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Angela! Om te beginnen heb ik je gebruikersnaam op het forum aangepast. Dit was je telefoonnummer, ik denk niet dat jij zit te wachten op stille aanbidders op je voicemail 😉.

Balen dat het niet lukt om in lte loggen. Als ik het goed begrijp ontvang jij geen email van Ben. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie ook waarom. Telecombinatie (waar jij je abonnement hebt afgesloten) heeft hun eigen email adres opgegegeven. Dit ga ik natuurlijk voor je aanpassen. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je juiste email adres?
Goedenavond,

Als ik de wachtwoord resetprocedure start, dan krijg ik wel een e-mail om mijn wachtwoord te resetten, maar vervolgens de melding (na gegevens op te halen) dat het te druk is met logins en ik het later nog eens moet proberen. Dit is al een aantal dagen op verschillende devices het geval.

Groet,

M
Reputatie 6
Badge +8
Goedenavond,

Als ik de wachtwoord resetprocedure start, dan krijg ik wel een e-mail om mijn wachtwoord te resetten, maar vervolgens de melding (na gegevens op te halen) dat het te druk is met logins en ik het later nog eens moet proberen. Dit is al een aantal dagen op verschillende devices het geval.

Groet,

M


Hallo, dat is niet handig! Heb je al geprobeerd om de cookies en webgeschiedenis te verwijderen van de browser waarvan je gebruik maakt?
Beste Angelique,

Ja dat heb ik geprobeerd. Als gezegd doet dit probleem zich voor op meerdere devices en meerdere browsers.

Groet,

Martijn
Reputatie 7
Badge +7
Goedenavond,

Als ik de wachtwoord resetprocedure start, dan krijg ik wel een e-mail om mijn wachtwoord te resetten, maar vervolgens de melding (na gegevens op te halen) dat het te druk is met logins en ik het later nog eens moet proberen. Dit is al een aantal dagen op verschillende devices het geval.

Groet,

M


Goedemorgen Martijn! Als jij de melding krijgt dat het te druk is om in te loggen betekend dit dat er iets niet goed staat in je klantkaart! Wat dit precies is durf ik niet uit mijn blote hoofd te zeggen maar ik zoek het graag voor je uit! Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Reputatie 6
Badge +8
Goedenavond,

Als ik de wachtwoord resetprocedure start, dan krijg ik wel een e-mail om mijn wachtwoord te resetten, maar vervolgens de melding (na gegevens op te halen) dat het te druk is met logins en ik het later nog eens moet proberen. Dit is al een aantal dagen op verschillende devices het geval.

Groet,

M


Goedemorgen Martijn! Als jij de melding krijgt dat het te druk is om in te loggen betekend dit dat er iets niet goed staat in je klantkaart! Wat dit precies is durf ik niet uit mijn blote hoofd te zeggen maar ik zoek het graag voor je uit! Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?


Hoi Martijn, bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik zie al waar het mis gaat. Bij ons in het systeem staat er iets niet helemaal goed waardoor jij niet kunt inloggen. Direct heb ik een notitie aangemaakt om ervoor te zorgen dat inloggen weer mogelijk gaat worden. Je zal zo snel mogelijk worden geinformeerd als het inloggen weer werkt.
Beste Angelique,

Is dit inmiddels opgelost? Ik heb nu totaal geen inzicht in mijn eigen verbruik.

Groet,

Martijn
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Martijn, intern zijn mijn collega's nog druk bezig om het probleem te verhelpen. Helaas duurt dit iets langer dan verwacht, sorry hiervoor! Als ik je in de tussentijd een update kan geven over je verbruik, geef dan gerust een gil!
Goedendag. Ik ben een nieuwe klant. Ik heb een gebruikersnaam gekregen voor ikBen. Samen met mijn WW kan ik inloggen, maar er komt geen info. De website meld dat het op dat moment te druk is. Maar ik heb het op verschillende dagen of verschillende tijdstippen geprobeerd maar lukt niet. De app heb ik geïnstalleerd maar geeft het zelfde probleem. Ik kan inloggen en een pincode aanmaken. Daarna niets meer.
Graag uw hulp.
Reputatie 6
Badge +8
Goedendag. Ik ben een nieuwe klant. Ik heb een gebruikersnaam gekregen voor ikBen. Samen met mijn WW kan ik inloggen, maar er komt geen info. De website meld dat het op dat moment te druk is. Maar ik heb het op verschillende dagen of verschillende tijdstippen geprobeerd maar lukt niet. De app heb ik geïnstalleerd maar geeft het zelfde probleem. Ik kan inloggen en een pincode aanmaken. Daarna niets meer.
Graag uw hulp.


Hoi Fred, he balen zeg! Zou je de stappen door willen nemen in het topic hierboven? Ervaar je de problemen alleen op de Ben App of ook op de website? Heb je daarnaast ook al eens de cookies en webgeschiedenis verwijderd van de browser waarvan je gebruik maakt? Vaak verhelpt dit het probleem op de Ik Ben pagina. Als dit niet werkt, dan zou ik graag jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum willen ontvangen in een privébericht naar het moderator account zodat ik voor je kan uitzoeken wat er aan de hand kan zijn.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Direct ben ik gaan kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik zie dat je naar ons overkomt met nummerbehoud en het verzoek voor nummerhoud is goedgekeurd. Dit is de reden dat het momenteel niet mogelijk is om in te loggen.. Hoe het komt dat het op dit moment niet mogelijk is om in te loggen met een goedgekeurd verzoek voor nummerbehoud en wanneer het probleem verholpen kan worden lees je door hier te klikken. Mochten er nog vragen zijn over dit onderwerp, stel ze dan via het topic. Sorry voor het ongemak!
Bedankt voor je reply Angelique. Het zal dan wel goed komen. Gelukkig Ben ik niet alleen met dit probleem.
Groetjes.
Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan, Fred. Dat moet helemaal goed komen. Ik wens je een prettige dag en mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer