Welkomst-sms buitenland & inloggen Ben app

• 10 september 2018
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Wat denken jullie nu zelf: als ik in het buitenland ben zit ik echt niet te wachtenop zo'n belachelijke sms iedere week van welkom in ....land. ik weet best wel dat ik daar ben! 1 x is genoeg!
Op de app log ik in d.m.v. een pincode. Heb al 2 jasr dezelfde. Denken jullie nou dat ik dat in NL altijd goed en nu in 1 keer minimaal 1 x per week fout en dan opnieuw moet inloggen. En dan wordt er prompt gewerkt aan de app.
Beetje raar. Wees eerlijk en behandel deze klant niet als snotneus!

Ook zo iets. Ik moet altijd pincode gebruiken om in de app te komen (=i.p.v. inliggem)n als ik dan contact wil moet ik weer inloggen. Niet erg klantvriendelijk.
Op deze manier gaan klanten lopen!

Gr. Tonny

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Tonny,

Welkom op de Community! Ik heb allereerst jouw topictitel aangepast zodat het meteen voor alle lezers duidelijk is waar jouw topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het juiste subforum. Wat betreft jouw eerste punt: wij zijn verplicht om je te informeren wanneer jouw toestel verbinding maakt met een gastnetwerk in het buitenland. Zo ben je op de hoogte van de daar geldende tarieven. Maak je verbinding met een ander gastnetwerk in hetzelfde land? Ook dan sturen we jou een sms.

Wat betreft de Ben app: we ondervinden op dit moment op sommige gebieden wat storingen rondom de Ben app. Je kunt inderdaad een melding krijgen dat er onderhoud is terwijl dit niet zo is. Deze melding kan je negeren.

En wat bedoel je precies met dat als je contact wil je opnieuw moet inloggen in de Ben app?

Reageer