Beantwoord

Wit scherm na inloggen Ben app

• 23 juli 2018
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hoi! Mijn Ben app werkt al een hele tijd niet. Ik kan wel steeds inloggen, maar zodra ik ingelogd ben, krijg ik alleen maar een wit scherm. Dit is erg vervelend en ik vraag mij af hoelang dit nog gaat duren. Ik kan nu namelijk helemaal geen gegevens inzien en dit duurt echt al een goede aantal weken.... Ik heb ook meerdere malen de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dus dat is het probleem niet. Graag hoor ik van u!
icon

Beste antwoord door Wietske 24 juli 2018, 13:35

Hoi Rosa,

Wat onhandig dat je geen gegevens krijgt te zien nadat je bent ingelogd op de Ben app! Ik heb een vermoeden dat dit komt doordat er met een oude inlognaam wordt ingelogd. Ik zie echter dat aan jouw Communityprofiel een oud account is gekoppeld. Zou je mij daarom via een privébericht jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer willen sturen? Dat kan je via deze link doen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Rosa,

Wat onhandig dat je geen gegevens krijgt te zien nadat je bent ingelogd op de Ben app! Ik heb een vermoeden dat dit komt doordat er met een oude inlognaam wordt ingelogd. Ik zie echter dat aan jouw Communityprofiel een oud account is gekoppeld. Zou je mij daarom via een privébericht jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer willen sturen? Dat kan je via deze link doen.
Hoi Wietske,

Ik heb zojuist een privebericht met mijn gegevens verstuurd. Graag hoor ik wat ik verder moet doen om de app werkend te krijgen!
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw privébericht inderdaad ontvangen 🙂 Ik heb je daar ook de gebruikersnaam gestuurd zodat we kunnen nakijken of dit de juiste is.

Reageer