Beantwoord

abb goed gekeurt maar nog niets van de bezorger gehoort

  • 8 januari 2020
  • 3 reacties
  • 591 keer bekeken

abb aangevraagt en goed gekeurt op 2 jan maar nog helemaal niets gehoort van de bezorger

icon

Beste antwoord door Romy 9 januari 2020, 14:37

Hi! Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit doorgezet zodat mijn collega's dit voor je kunnen nakijken en zo snel mogelijk kunnen oplossen. Sorry voor het ongemak.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit doorgezet zodat mijn collega's dit voor je kunnen nakijken en zo snel mogelijk kunnen oplossen. Sorry voor het ongemak.

Het zelfde alles goed gekeurd nog niks gehoord van bezorgen 

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie hier dat jouw bestelling is geanuleerd omdat AMP het toestel niet bij je kon afleveren vandaag. Klopt dat?

Reageer