Beantwoord

Bezorgen

  • 29 October 2018
  • 3 reacties
  • 1022 keer bekeken

Op 1 oktober heb ik mijn abonnement verlengd, tot op heden nog geen mail ontvangen over de bezorging......duurt wel lang
icon

Beste antwoord door Merve 15 April 2019, 10:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Geertje! Dat duurt inderdaad lang. Ik heb dit voor jou doorgezet naar onze technische afdeling zodat zij dit voor jou kunnen uitzoeken. Sorry dat het al zo lang duurt. Je zult deze week via de mail een update krijgen van de status van jouw bestelling.
Goedenavond,

Ik kan nergens iets vinden wat betrekking heeft op mijn vraag, dus maar even zo... Ik wil mijn telefoon laten bezorgen maar ik kan niet de hele dag thuis zijn. Mijn vriend is wel thuis als ik niet thuis ben. Kan ik ergens een machtigingsformulier vinden zodat hij mijn telefoon in ontvangst kan nemen? Of is het voldoende als hij mijn ID in zijn bezit heeft.

Groetjes, Isabelle
Reputatie 5
Badge +6
Hi Isabelle,

Om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen zou je echt zelf aanwezig moeten zijn. Je kunt wel een ander adres doorgeven om het toestel te laten bezorgen.

Reageer